اخبار روز

40 درصد به دستمزد نظافتچیان شهرداری اضافه شد!

به نقل از شمانیوز

در گزارش سایت پی ام آپ، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش 40 درصدی دستمزد نظافتچیان شهر تهران خبر داد و گفت: دیروز امضای این شغل را از معاونت منابع انسانی شهرداری گرفتیم.

حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به افزایش 40 درصدی حقوق سرایداران تهرانی گفت: طی رایزنی های انجام شده افزایش حقوق اجرایی و امضای نهایی دیروز انجام شد.

وی با بیان اینکه شهردار تهران نیز بر افزایش حقوق پاکبانان شهر تاکید کرد، گفت: از ماه جاری حقوق پاکبانان تهران افزایش و در خرداد ماه معوقه محاسبه می شود.

نظری با تاکید بر اینکه نظافتچیان در تهران شغل سختی دارند، گفت: شهرداری تهران توجه ویژه ای به معیشت نظافتچیان دارد بنابراین رایزنی های لازم را برای افزایش حقوق این افراد انجام می دهیم.

به گفته معاون شهردار تهران، نظافتچیان در سرما و گرما به ویژه در مواقع سیل و غیره در سطح شهر فعال هستند. این افراد اقدامات زیادی انجام می دهند. رسیدگی به معیشت مقدسین همد در دستور کار است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا