اخبار روز سینما

استایل های زیبای تابستانی با 4 مدل دامن شلواری!/عکس

دامن شلوار

مد بهار و تابستان همیشه به دنبال استایلی باز، راحت و تازه است. استایلی که با پوشیدن آن گرمای آزاردهنده بهار و تابستان را راحتتر تحمل می کنید. دامن شورت یا شلوار گشاد زنانه با شلوارهای تنگ رقابت می کند که چند سالی است دوباره وارد دنیای مد شده است.

دامن شلوار

هیچ چیز نمی تواند گرمای تابستان را مانند یک اسکلت خنک و راحت تحمل کند. برخی از افراد فکر می کنند که دامن فقط برای مهمانی ها، مجالس یا استایل خانه مناسب است.. اما با کمی دقت می توانید استایل شیک و زیبایی با دامن شلواری بسازید.

دامن شلوار

دامن شلواری که نوعی شلوار بلند یا کوتاه زنانه گشاد است، فوایدی مشابه دامن دارد و به علاوه امنیت شلوار را تامین می کند. اکنون که در اواسط بهار هستیم و به روزهای گرم تابستان نزدیک می شویم، بهترین فرصت برای خرید یک  دامن شلواری است تا در بهار و تابستان 1402 استایلی جذاب و خنک به شما ببخشد. البته این مدل در استایل زمستانی هم خیلی محبوب است.

دامن شلوار

دامن شلواری های تابستانی از کتانی، نخی، جین کاغذی، ویسکوز، ابریشم و ژرژت تهیه می شود و در سایزهای مختلف از بلند تا کوتاه و برمودا (نیم ساق) دوخته می شود. می‌توانید کتانی‌ها را با صندل یا کفش‌های پاشنه بلند، یا حتی کفش‌های تخت و کتانی ست کنید تا ظاهری غیررسمی هوشمندانه داشته باشید.

دامن شلوار

اگر وسوسه خرید دامن شلوار بهار و تابستان 1402 را دارید با ما همراه باشید تا بهترین مدل دامن شلوار بهار و تابستان 1402 را انتخاب کنیم.

دامن شلوار

انواع مدل دامن شلواری

دامن شلواری اغلب در استایل های رسمی و کژوال (اسپرت) موجود است که نوع اسپرت آن را خانگی می دانند. یک دامن شلواری اسپرت را می توان با یک تی شرت یا بلوز ساده یا طرح دار ترکیب کرد. مدل دامن شلوار برای پوشیدن در مهمانی های رسمی، مهمانی های نیمه رسمی، مجالس با دوستان و یا حتی استایل خیابانی نیز مناسب است که به راحتی با بلوز، پیراهن و یا حتی کت ست می شود.

دامن شلوار

دامن شلواری، ساده، پلیسه، سنبادی، کلوش، رسمی، لایه‌ای، چاکدار و. . . ارائه شده است و شما می توانید با توجه به شرایط مدل مناسب را انتخاب کنید. برای داشتن استایلی جذاب باید سایر لباس هایی را که با دامن شلوار ترکیب می کنید به درستی و با دقت انتخاب کنید.

دامن شلوار

ست کردن انواع مدل دامن شلواری

دامن شلوار

دامن شلواری پلیسه

پلیسه چند سالی است که به دنیای مد بازگشته است و در ترند لباس بهار و تابستان بسیار محبوب است. دامن شلواری های چین دار به دلیل چین هایش شبیه دامن هستند. دامن چین دار حریر یا ژرژت بهترین گزینه است چرا که هم نرمی مدل و هم چین خوردگی ها را بهتر نشان می دهد.

دامن شلوار

دامن شلواری راسته

ساده ترین مدل دامن شلواری که می توانید با تی شرت، بلوز (ساده) یا مانتوی راسته ترکیب کنید. خانم های قد کوتاه و متوسط ​​نیز می توانند دامن های مدل دار راسته را در استایل بهار تابستان 1402 خود بپوشند.

دامن شلوار

دامن شلواری کلوش

دامن های شلواری گشادتر از شلوارهای معمولی هستند، دامن های کلوش نیز گشادتر از حد معمول هستند. درست است که این مدل دامن شلوارهای  کلوش به شما راحتی و استایلی کژوال و بسیار باحال می دهد، اما یادتان باشد لباس های خیلی گشاد برای انواع اندام ها مناسب نیستند. زنانی که قد متوسط ​​یا کوتاه دارند، یا زنانی که کمی چاق یا ظاهراً چاق هستند، نباید دامن کامل بپوشند. گشادی زیاد این مدل شما را چاق تر و کوتاه تر نشان می دهد.

دامن شلوار

دامن شلواری چاک‌دار

این مدل دامن شلواری مخصوص استایل های نیمه رسمی و مجالس رسمی است که به دلیل چاک در پهلو یا جلو، فرم دامن را ساده تر می کند.دامن شلواری چاکدار را با نیم‌تنه سوزندوزی یا گیپور، کراپ، شومیز سبک و لطیف یا تاپ‌ ترکیب کنید و استایل جذاب و ساده خود را در مهمانی ها به رخ بکشید.

دامن شلوار

دامن شلوار

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا