اخبار روز سینما

4

اخیرا اظهاراتی در دلیل اصلی سوژه فرزند آوری و مهاجرت در سریال نون خ 4 در رسانه های مجاتزی بحث داغی را برای کاربران این فضا ایجاد کرده است.

به تازگی موضوع های فرزند آوری و مهاجرت در سریال نون خ در رسانه های مجازی توجه کاربران این فضای اجتماعی را جلب کرده است. گویا فرزندآوری در سریال نون خ به خوبی می‌شود و حواشی بسیاری را توسط مخاطبین برای این سریال دیده است.

موضوع مهاجرت و فرزندآوری بیشتر در جامعه ما مطرح می‌شود که در ادامه به دلیل محوریت دیالوگ های سریال نون خ درباره فرزند آوری بیشتر پرداختن.

سوژه فرزند آوری و مهاجرت در سریال نون خ

موضوع های فرزند آوری و مهاجرت در سریال نون خ

مهدی فرجی کننده «نون خ خ خ خ خ با فارس»، درباره پرداختن پرداختن به موضوعاتی از خانواده فرزندآوری و جمعیت پیری در فصل چهارم این سریال گفت:

«ما فصل اول نون نون خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خخ موارد موارد راهبردی راهبردی راهبردی راهبردی راهبردی مثل مثل مثل کارآفرینی کارآفرینی کارآفرینی کارآفرینی”

وی افزود:

«در این فصل این ایده توسط آقای وفایی و آقاخانی مطرح شد که ده بالا و پایین داشاته ش. اهالی این دو روستا با وجود قرابت‌های فراوان، با هم رقابتی هم دارند. در ده بالا موضوعاتی مثل ازدواج جوانان، فرزندآوری و اهمیت دارد، اما در این موارد بی‌توجه بوده و حالا چوب آن را می‌خورند.»

مدیر سابق شبکه یک نیز بیان کرد:

«به هر حال بحث فرزندآوری و پیری جمعیت از معضلات مهم کشور است و نمی‌توانم از آن ششگه . این موضوع به ویژه در روستاها پیامدهای کمتر به همراه دارد. اگر مهاجرت به شهرها و عدم موفقیت آنها به ازدواج نیز به این کاهش زاد ولد اضافه شود، باعث ایجاد بحران‌های اجتماعی و بسیاری از روستاها و شهرستان‌های کوچک ما می‌شود.

دلیل محوریت دیالوگ های سریال نون خ درباره فرزند آوری

سوژه فرزند آوری و مهاجرت در سریال نون خ
دلیل محوریت دیالوگ های سریال نون خ درباره فرزند آوری

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ» گفت:

«قسمت‌های به مسابقه فوتبال بین دو روستا و ده‌پایین به حضور در میدان مسابقه، تغییر کاربری گلخانه و ماندن زمین‌های کشاورزی در ده پایین نیز در همین زمینه قابل‌توجه است.»

فرجی تصریح کرد:

«به ترتیب اهالی ده پایین برای بسیاری از نیازهای به ده بالا مرتبط شده‌اند که مشکلاتی را به همراه دارد. از سوی دیگر ما در این فصل و در فصل‌های قبل از مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز هم پرداخته‌ایم چرا که همین مسائل سریال را پویا و شاداب نگاه می‌دارد. در این موضوع کار کاذب و، نوکیسه‌ها، قیمت دلار، سامانه خودرو، مهاجرت جوانان و… در دل داستان تعبیه شده‌اند.

«نون خ 4» در نظر سنجی مرکز تحقیقات صداوسیما عنوان پربیننده ترین سریال تلویزیون را با 83.5 درصد بیننده 78 78.6 درصد رضایت در میان مخاطبان از آن خود خود را دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه پی ام آپلود

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق پی ام آپلود صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا