اخبار روز سینما

3 ترفند ساده برای فر کردن موهای خود با آب نمک در خانه

موهای خود را با آب نمک فر کنید

فر کردن مو با آب نمک یکی از راه های بی دردسری است که به موهای شما آسیب نمی رساند. گاهی اوقات در ساحل قدم می زنید و ناخودآگاه متوجه می شوید که موهایتان موج زده است. این زیبایی مویرگی اثر آب نمک، آفتاب و رطوبتی است که در معرض آن قرار می گیرید. آب نمک چربی مو را از بین می برد و موج های زیبایی در موهای شما ایجاد می کند.

3 ترفند ساده برای فر کردن موهای خود با آب نمک در خانه

طرز تهیه نمک پاش در خانه

مواد لازم برای فر کردن مو با آب نمک

برای فر کردن موها با آب نمک به مواد زیر نیاز دارید:

  • آب داغ: 1 فنجان
  • نمک دریا: 1 تا 2 قاشق چایخوری
  • ژل یا مرطوب کننده مو: 1/2 قاشق چایخوری
  • اسانس معطر: چند قطره برای طعم دادن
  • روغن های ارگانیک (آرگان، زیتون، نارگیل، جوجوبا): 1 قاشق غذاخوری به خاطر داشته باشید که فقط می توانید از دو عدد از این روغن ها و آن هم به همان مقدار استفاده کنید.
  • آبپاش یا بطری اسپری
  • نحوه استفاده از نمک پاش

موهای خود را با آب نمک فر کنید

اولین روش فر کردن مو با آب نمک.

موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و به هر قسمت از اسپری نمک بزنید. سپس مقداری سشوار روی موها بگذارید و آنها را بچرخانید. سپس آنها را با گیره ثابت کنید. در این مرحله باید موهای پیچیده شده را با سشوار خشک کنید و سپس سنجاق ها را باز کنید. در آخر دوباره روی آنها نمک بپاشید.

3 ترفند ساده برای فر کردن موهای خود با آب نمک در خانه

روش دوم فر کردن مو با آب نمک.

در روش دوم فر کردن موها با آب نمک، پس از شستن موها، آن را خوب خشک کنید و سپس به چند قسمت تقسیم کنید. سپس موهای خود را با اتو صاف کنید و به موهایتان اسپری نمک بزنید. اگر دوست دارید موهایتان مجعد و کرکی باشد، می توانید مقداری شامپوی خشک را روی آن بمالید.

موهای خود را با آب نمک فر کنید

روش سوم فر کردن مو با آب نمک.

در این روش ابتدا مقداری موس به موهای خود زده و سپس با سشوار خشک کنید. بعد از خشک شدن موها را به چند قسمت تقسیم کرده و با اتو بپیچید. سپس به موها اسپری نمک بزنید. فقط مراقب باشید که اسپری را به موها بزنید و سپس آن را خشک کنید. همچنین بهتر است بدانید که نباید موهای خود را شانه کنید.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/3-ترفند-ساده-برای-فر-کردن-موهای-خود-با-آب/#:~:text=اولین روش فر کردن مو سنجاق ها را باز کنید

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا