اخبار روز سینما

21 فروردین: تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan And Wendy منتشر شد !

تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan And Wendy که یکی از موردانتظارترین سال 2023 به تازگی منتشر شده و در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

لایو اکشن پیتر پن و وندی اثر دیوید لوری است که به تازگی تریلر جدید لایو اکشن Peter Pan And Wendy منتشر شد. انتشار تریلر رسمی فیلم پیتر پن و وندی که یکی از فیلم‌های رو به اکران است بازخورد بسیار همراه خود و اکران آن به زودی فرا خواهد رسید.

تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan And Wendy

پیتر پن و وندی یا Peter Pan & Wendy یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی به کارگردانی دیوید لورت . این فیلم اساس فیلمنامه‌ای که با همکاری توبی نوشته شده و به تازگی تریلر منتشر شده است. در این فیلم الکساندر مولانی در نقش پیتر، اندرسون در نقش وندی، یارا در نقش تینکربل و جود لا نقش نقش کاپیتان هوک ایفای نقش می‌کنند. پیتر و وندی با بازیگرانی که شامل علیسا واپاناتاک جاشوا پیکرینگ پیکرینگ جاکوبی جوپ، مولی، آلن تودیک و گافیگان گافیگان نیز می‌شود، از آوریل یا 1402 تبدیل می‌شود. شروع کردن

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی لایو اکشن Peter Pan And Wendy را ببینید:

تریلر رسمی فیلم پیتر پن و وندی

پیتر پن وندی هم از رمان جی ام باری هم از انیمیشن سال 1953 دیزنی الهام شده است و شما تمام لحظات نمادین شخصیت ها و شکوفایی های بصری بصری دلالت بر آن را ببینید ببینید. با جلوه های ویژه درجه یک که همه چیز را زنده می کند. همچنین به می‌رسد که از داستان داستان بر موضوع آشنای آن برداشت می‌شود، یعنی رشد در آن خواهد داشت.

جیم ویتاکر به تهیه کننده در تولید والت دیزنی پیکچرز که اقتباسی اقتباسی انیمیشن والت دیزنی سال 1953 پیتر پن یا پسری که بزرگ نمی‌شود نمی‌شود. در سال 1904 خدمت کرد.

در این فیلم الکساندر مولونی (در اولین فیلمش) و اندرسون در نقشهای اصلی بازی میندگ ساخت فیلم لایو اکشن پیتر پن در 13 آوریل 2016 با کارگردانی لوری آغاز شد. لوری اعلام کرد که این فیلم را با هالبروکز می‌نویسد در حالی که تیم سازنده به دلیل بر روی فیلمنامه، سال آینده آینده را توسعه می‌دهد. عنوان فیلم در ۷ ژانویه ۲۰۲۰ اعلام شد. انتظار می‌رفت که در آوریل ۲۰۲۰ آغاز شد و آگوست همان سال به پایان رسید اما به دلیل همه‌گیری همه‌گیری همه‌گیری همه‌گیری همه‌گیری Covid-19 به تعویق افتاد. فیلمبرداری در نهایت در مارس 2021 در ونکوور، بریتیش کلمبیا آغاز شد. تیراندازی همچنین در شبه جزیره بوناویستا در نیوفندلند و لابرادور، در اوت 2021 رد. فیلمبرداری مجدد در ونکوور، از 2 تا 8 فوریه 2022 انجام شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا