اخبار روز

2.6 تریلیون تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج می شود!/جزئیات

به گفته پی ام آپ، در هر روز معاملاتی این هفته، شاهد خروج پول واقعی بودیم و رکورد 9 روز متوالی بود. روز شنبه 401 میلیارد تومان برداشت شد. رقم برداشت واقعی پول در روز یکشنبه ۱۴۵ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۲۷۸ میلیارد تومان بود. روز سه شنبه 509 میلیارد تومان پول واقعی از بورس خارج شد. در نهمین روز و آخرین روز کاری هفته 256 میلیارد تومان برداشت شد.

در مجموع در طول هفته 1.589 میلیارد تومان از بورس خارج شد و میانگین برداشت روزانه پول واقعی 318 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته 67 درصد رشد داشت.

همچنین در 9 روز گذشته 2.651 میلیارد پول واقعی برداشت شد که میانگین روزانه 294 میلیارد تومان است.

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به ثفارس تعلق داشت و نمادهای شستا، خزامیا، وسینا و حکشتی در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای سهرمز، سآبیک و فاراک بیشترین ورود پول را داشتند.

روز یکشنبه وبملت بیشترین استارت را داشت و دی، بپس و وتجارت در رده های بعدی قرار گرفتند. از سوی دیگر سهرمز، وشرح و کالا بیشترین ورود را به ثبت رساندند. روز دوشنبه Webmelet بیشترین خروج را برای روز دوم داشت و نمادهای Kegel Vetjarat و Shepna در چند ردیف بعدی قرار گرفتند. از سوی دیگر نماد Venvin بیشترین ورودی را داشت. روز سه‌شنبه، بوعلی، شستا، وب‌ملت و کالا بیشترین خروج سرمایه‌های سلطنتی را داشتند، در حالی که شپادیس، شیراز، ونوین و واخاور بیشترین خروجی سرمایه‌های سلطنتی را داشتند.

در آخرین روز هفته، کرازی، قنگش و کماسه بیشترین خروج پول واقعی را داشتند و توکن های شپدیس، خاکمک و شیراز بیشترین تغییر را از پول قانونی به واقعی داشتند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا