اخبار روز سینما

1402 + [ویدیو]

پس از اینکه در قسمت چهارم برنامه مهمونی ، نازنین بیاتی مهمان ایرج طهماسب بود، اشک های نازنین بیاتی در برنامه مهمونی بازخوردهای متنوعی را همراه داشت.

به تازگی ویدیوی گریه نازنین بیاتی در مهمونی با عنوان نازنین بیاتی و گریه در مهمونی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی را داشته است. در ویدئویی که از اشک ریختن نازنین بیاتی در کنار طهماسب در قسمت چهارم این برنامه اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی از شوخی جنجالی پشه با نازنین بیاتی در مهمونی 1402

ویدیو: رپ خواندن جنجالی کته در برنامه مهمونی

اشک های نازنین بیاتی در برنامه مهمونی

نازنین بیاتی پس از حضور در قسمت جدید برنامه مهمونی در یک پارت این برنامه، عروسکی را می‌گیرد خاطرات کودکی‌اش را می‌گیرد و از آن با گفتن جملاتی احساسی احساسی، بغض بغض.

عکس: تصویر دیده نشده از نازنین بیاتی با یک اسب بخار!

او درباره آن عروسک می‌گوید:

من همیشه یکم که در بچگی با لباس می دوختم و همیشه بودم، اما الان هم چیزی شبیه عروسک نیست و چقدر بد است که انسانها انسانها هستند، چیزهایی را که قبلاً آن ها را خوشحال می کردند، فراموش نکنید. و الان قسمت ناراحت کننده برای من آنجاست که یادم کردم!

لطفا توجه داشته باشید:


اشک ریختن نازنین بیاتی در کنار طهماسب

ایرج طهماسب، با ساخت و پخش مهمونی ۲ برای نوروز ۱۴۰۲ بازگشته است. برنامه‌ی مهمونی 2، در ابتدای خود، با حواشی در فضای مجازی روبرو می‌شویم اما به هر ترتیبی که امسال مهمان‌ها می‌شوند، به این برنامه‌ها می‌آیند که در کنار عروسک‌ها و مجری مجری محبوب هستند، این برنامه بسیار خوبی را رای می‌دهد.

یکی از این برنامه، نازنین بیاتی بازیگر سریال و فیلم های سینمایی مانند سگ بند شاددروان بود که حضورش به شدت مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا