اخبار روز

132 هزار نفر به کلانتری چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند

به گزارش پی ام آپ استان چهارمحال و بختیاری، نشست خبری فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

افزایش 30 درصدی کشف کالای قاچاق در درستان

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کشفیات در شش ماهه سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش داشته است.

سردار منوچهار امان الهی وی افزود: از ابتدای سال 1402 تاکنون بیش از یک هزار و 470 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

افزایش تصادفات در درستان

وی بیان کرد: متاسفانه در شش ماهه اخیر آمار تصادفات افزایش چشمگیری داشته است و علت بیشتر این تصادفات بی توجهی مردم به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.
132000 نفر به کلانتری های استان مراجعه کردند

فرمانده انتظامی استان گفت: در شش ماهه نخست سال 24 هزار و 900 پرونده در کلانتری های استان تشکیل و 132 هزار نفر به این مراکز مراجعه کردند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری پی ام آپ استان در خصوص ارائه خدمات پلیسی و مدیریت و خرابکاری از طریق اتوماسیون اداری گفت: در سال های اخیر بخشی از کار از طریق اپلیکیشن پلیس اینجانب انجام شده است و امیدواریم که این کار نیز انجام شود. بقیه کارها در این نرم افزار ارائه خواهد شد.

شهروند قانونمند در خدمت پلیس – شعار هفته

وی گفت: امسال موضوع هفته نیروی انتظامی است
شهروند قانونمند یک افسر پلیس است

وی برگزاری صبحانه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با شخصیت های تاثیرگذار، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و سربازان متوفی استان و برگزاری همایش فرهنگی و فرهنگی راهبران حمل و نقل را از برنامه های هفته نیروهای مسلح عنوان کرد. تجلیل از رانندگان نمونه، حضور فرمانده انتظامی در برنامه چشم انزا خبر داد

۴۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا