اخبار روز

مسدود شدن 13 درگاه فروش بلیت هواپیما در پی پیگیری‌های سازمان هواپیمایی و دستور دادستان! /جزئیات

به گزارش پی ام آپ، حسن خوشخو یادآور شد: در ادامه رسیدگی به پایگاه‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای متجاوز موبایلی، با پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری و دستور دادستانی، 13 درگاه فروش بلیت دیگر مسدود شدند.

مسدود شدن 13 درگاه فروش بلیت هواپیما در پی پیگیری‌های سازمان هواپیمایی و دستور دادستان! /جزئیات

اضافه شد: بنا به دستور دادستان سایت‌های دیجی چارترdigicharter.ir، نیلی پرواز niliparvaz.ir، بیلیت کار bilitair.com، وان بلیت onebilit.ir، اسکای تیکت skyticket.ir، بیلیت ایر bilitkar.ir، 724ch.ir 724Ch، سایه سیر sayeseyr.com و sayeseyr.ir، ایران چارتر irancharter.ir، چارتر 724 (charter.724)، ایست تراول isttravel.ir و اکسین 24 oxin24.ir به عنوان سایت های غیرمجاز شناسایی و مسدود شدند.

به گزارش تسنیم، با وجود اعلام مسدود شدن 13 سایت مختلف فروش بلیت هواپیما، بررسی ها نشان می دهد که برخی از این سایت ها از جمله چارتر 724 همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و خبری از مسدود شدن آنها نیست. فروش بلیت هواپیما ادامه دارد. ایست تراول isttravel.ir نیز اقدام به فروش بلیط هواپیما تحت دامنه istland.ir می کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا