اخبار روز

1250 میلیون در 12 ماه به حساب کارمندان واریز کنید شهریور ماه

وام قرض الحسنه از جمله کمک های بلاعوض است که بانک ها با نرخ سود بسیار پایین و با شرایط ویژه به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است زیرا همانطور که از نام آن پیداست وام با سود کمتر نسبت به سایر وام ها می باشد. به طور معمول، نرخ سود وام بین صفر تا 4 درصد است. در زیر اخبار جدیدی از وام مسکن این را بخوان

شرکت ها و سازمان های مشتری بانک آینده می توانند از طرح Z کارت این مجموعه برای ارائه تسهیلات به کارکنان خود استفاده کنند. اعتبارات این طرح در سقف 10، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومان پیش بینی شده است.

شرکت ها و موسساتی که مایل به استفاده از وام Z-Card هستند بسته به دسته بندی باید دارای دپوی قرض الحسنه در یکی از شعب بانک گردشگری باشند. کارکنان شرکت ها و سازمان های صاحب حساب بانک جهانگردی برای استفاده از این فرصت باید فیش حقوقی خود را ارسال کنند. برای دریافت این وام کارکنان باید ضامن داشته باشند و می توانند همکاران خود را به عنوان ضامن تسهیلات معرفی کنند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه است. لازم به ذکر است که کارت Z به صورت کارت ممنوعیت ارائه شده و تنها متقاضیان می توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، افراد در صورتی از این کمک هزینه برخوردار می شوند که 40 درصد حقوق آنها پوشش اقساط کمک هزینه باشد.

بانک گردشگری برای ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت ها و سازمان ها و تسهیل در خرید مایحتاج ضروری و روزمره، عملکرد Z-Card را تشریح کرده است. سازمان ها و شرکت های طرف قرارداد بانک گردشگری توجه داشته باشند که مسئولیت بازپرداخت تسهیلات به عهده آنهاست و در صورت تاخیر در پرداخت اقساط باید این معوقات و واریز به بانک را تسویه کنند./کاماپرس

در طرح تسهیلات ترجیحی مهر در ایران می توانید با ایجاد حساب متوسط ​​با سررسید 3 تا 12 ماهه تا سقف 200 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 5 سال وام دریافت کنید.

افزایش سقف وام های فوری در بانک. وام های فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام های فوری در برخی از بانک ها پرداخت می شود. وام آنی با توجه به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار ارزان است.

مشتریانی که تمایل به خرید محصولات اسنووی دارند و پولی برای خرید محصولات این برند ندارند می توانند از وام طرح تسهیلات 100 میلیون تومانی بانک تجارت اسنوی استفاده کنند. این طرح به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان برند مذکور بانک تجارت و تکمیل سبد محصولات و خدمات این بانک ارائه شده است.

مشتریان واقعی بانک تجارت برای بهره مندی از وام 100 میلیون تومانی طرح اسنووی این مجموعه، شخصاً به یکی از نمایندگان گروه انتخاب الکترونیک مراجعه و پس از انتخاب کالای مورد نظر، یکجا نسبت به دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند. از شعب بانک تجارت این فرصت در قالب قرارداد مرابحه به مشتریان واجد شرایط ارائه می شود. نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است. میزان وثیقه مورد نیاز برای اخذ این تسهیلات به اعتبار مشتری بستگی دارد. متقاضیان دارای رتبه اعتباری A و B برای دریافت این وام فقط باید چک یا سفته ارائه کنند. اما افرادی با رتبه اعتباری سی دی و یا بدون اعتبار علاوه بر ارائه چک، ضامن معتبر نیز داشته باشند./کاماپرس

پرداخت وام اضطراری 300 میلیونی به گیرندگان حمایت شده

از زمان ارسال درخواست تا صدور کارت باید حداقل 3 ماه فاصله باشد تا فرد بتواند اعتبار مورد نیاز برای دریافت یارانه را دریافت کند. از زمان ثبت درخواست، به ازای هر 100000 تومان باقی مانده در پایان هر روز، 1 امتیاز از مشتری اخذ می شود و حداکثر تا 12 ماه امکان جمع آوری امتیاز وجود دارد.

نرخ سود این تسهیلات با توجه به تعداد امتیاز و مدت بازپرداخت 12، 15 و 18 درصد در سال است. مدت وام 12 تا 36 ماهه است.

وام فوری با بهره کم

سقف تسهیلات در طرح مروارید پنج میلیارد ریال با نرخ سود 23، 20 و 17 درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کنند. بانک و پس از انقضای حداقل 6 ماه از معافیت طبق شرایط برخوردار شوند.

این طرح در قالب قرارداد مرابحه است و جامعه هدف افتتاح حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات همه افراد خواهد بود.

این به اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) اجازه می دهد تا در ازای امتیازهای دریافتی، یک حساب طرح ویژه افتتاح کرده و کارمندان خود را در بانک ثبت نام کنند.

بازپرداخت کلیه تسهیلات مربوط به پروژه به صورت ماهانه به صورت مساوی و متوالی انجام خواهد شد.

همچنین متقاضی می تواند پس از گذشت حداقل 6 ماه از افتتاح حساب، امتیاز دریافت تسهیلات زیربنای این دستورالعمل را به دیگران منتقل کند.

هیچ محدودیتی برای انتقال امتیاز توسط افراد به افراد مختلف و قبول امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر 10 میلیون ریال در هر ماه یک امتیاز به مشتری واریز می شود و مبنای محاسبه امتیاز حداقل موجودی روزانه حساب طرح ویژه می باشد.

این طرح به منظور پاسخگویی به نیاز تمامی مشتریان طراحی شده است و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات با شعب بانک ملی ایران تماس بگیرند.

اعتبار بانکی فوری مهر ایران

وام اکسپرس بانک رسالت از آنجایی که بانک رسالت تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می کند و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست، هیچ اتلاف وقت و صف های طولانی در بانک وجود ندارد. بنابراین افراد زیادی به دنبال دریافت وام فوری از بانک رسالت هستند. در حالی که گرفتن وام از بانک رسالت آسان است، اما حداقل چند روز طول می کشد تا وام در حساب شما ظاهر شود.

اگر علاقه مند به اخذ وام از این بانک هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شرایط وام بانک رسالت را بررسی کنیم.

شرایط وام از بانک رسالت چگونه است؟

برای دریافت وام فوری از بانک رسالت در سال 1402 دو راه دارید:

شما در بانک رسالت سپرده دارید. در این صورت، می توانید پس از ارزیابی تجهیزات و اعتبارسنجی (هر دو به صورت آفلاین در برنامه iCup) برای اعتبار خود اقدام کنید.

هیچ سپرده ای نزد بانک رسالت ندارید. در این صورت می توانید از خدماتی به نام «کارگزاری وام» استفاده کنید و وام بگیرید.

شرایط اعتبار بانک رسالت 1402

حداکثر مبلغ وام 200 میلیون تومان می باشد

کارمزد 2 درصد

به ضامن نیاز دارم، بله برای رتبه بندی اعتباری مربوطه

حداقل و حداکثر دوره بازپرداخت به ترتیب 12 و 60 ماه است

در جدول شرایط وام بانک رسالت فوق، جزئیات این تسهیلات برای اعطای افراد حقیقی را به تفصیل بیان کرده ایم. در بخش زیر این شرایط را با جزئیات بیشتری بررسی کرده ایم:

وام گیرنده باید در بانک قرض الحسنه رسالت حساب بانکی فعال داشته باشد.

ثبت درخواست وام با مراجعه به اپلیکیشن آی کپ (جهت برآورد تسهیلات، تایید اعتبار و اخذ سفته الکترونیکی) و سپس اینترنتی بانک رسالت (ثبت درخواست نهایی) به صورت آنلاین انجام می شود.

متقاضی برای اخذ وام از الحسنه رسالت ابتدا باید اعتبار سنجی عملکرد را تکمیل کند.

در صورت دریافت امتیاز اعتباری حق بیمه، ارائه ضامن و تشکیل سفته الکترونیکی الزامی نیست. اگر رتبه اعتباری کاملاً کافی دارید، فقط باید یک سفته الکترونیکی ارسال کنید. حتی اگر رتبه اعتباری مناسبی به شما داده شود، باید خودتان سفته الکترونیکی بگیرید و ضامن واجد شرایطی را برای ضمانت نشان دهید.

کارمزد وام رسالت 2 درصد بوده و در اولین ماه پس از اعطای آن از حساب متقاضی برداشت می شود. (اقساط وام در ماه های باقیمانده برداشت می شود.)

وام گیرنده نباید سابقه چک های نقدی داشته باشد.

در صورت عدم پرداخت اقساط وام توسط متقاضی، جریمه خواهد شد.

سپرده شما با درخواست و دریافت وام قرض الحسنه رسالت مسدود نمی شود.

سایر شرایط وام 70 میلیونی طروات

افرادی که این فرصت را دارند می توانند به مدت 30 روز از آن استفاده کنند. یک ماه پس از اتمام مهلت خرید 30 روزه، اولین قسط این وام را دریافت خواهید کرد.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 530 هزار و 668 تومان است. کل سود وام 21 میلیون و 104 هزار و 37 تومان و کل مبلغ تسهیلات و سود 91 میلیون و 162 هزار و 37 تومان است.

قانون بودجه 1401 شش بانک فعال در حوزه مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و بانکداری پستی را موظف می کند تا فرصت های ویژه مسکن را برای برخی از خانواده های واجد شرایط فراهم کنند.

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی در خصوص تسهیلات اعتباری «پیش پرداخت یا خرید یا ساخت مسکن»، خانواده‌های بی سرپرست دارای فرزند سوم و بیشتر از ابتدای سال ۹۸ ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت می‌کنند.

با افتتاح یک سپرده 10 میلیونی، 500 میلیون وام فوری دریافت کنید

مشتریان بانک ملت که دارای سپرده های کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این مجموعه هستند و دارای حساب متوسط ​​با سررسید یک تا دوازده ماهه هستند، امکان دریافت وام 500 میلیون تومانی در طرح شایان را دارند.

بر اساس طبقه بندی، مشتریان بانک ملت که مشمول دریافت وام 500 میلیون تومانی از این مجموعه هستند باید حداقل 10 میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود نگه دارند. تضمین اولیه کسب این فرصت، اعتبار نیروی کار است. البته متقاضیان باید ضامن رسمی داشته باشند. مدت بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه است. نرخ سود این وام نیز بسته به ضریب برابری و مدت زمان تسهیلات متفاوت است، اما سقف آن 18 درصد است.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت اقساط 12696714 تومان می باشد. سود کل تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و کل مبلغ وام و سود 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا