اخبار روز سینما

11 سریال ایرانی و خارجی که از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد !

سال 1402، سالی است که مصادف با ماه مبارک رمضان و به همین دلیل، صدا و سیما برنامه است. 11 سریال ایرانی و خارجی شبکه های سیما دارد.

با تقارن و ماه رمضان در تاریخ چهارم فروردین ماه سال 1402، صدا سیما، چند سریال ایرانی و خارجی در انواع کمدی، تاریخی، درام، اکشن و علمی تخیلی جدول پخش شبکه های صدا و سیما قرار گرفته است ادامه نگاه به 11 سریال خارجی و ایرانی شبکه های ایران دید کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ماند الوریان از شبکه تماشا

زمان پخش و تکرار سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

11 سریال ایرانی و خارجی شبکه های سیما

اولین و سریال ایرانی که در این ایام پخش می شود، فصل چهارم آن سریال نون از شبکه یک سیما که به روی آنتن می رود. این سریال از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 بر روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

سریال گیلدخت، دیگر از سریال های ایرانی می باشد که روزها و جمعه ها، ساعت 22 از شبکه یک، پخش می شود.شبکه دو سیما قسمت های برگزیده سریال آقای قاضی که جزو مجموعه مجموعه های پرمخاطب این شبکه شبکه است در روزهای اول نوروز از آن پخش خواهد شد. ، پخش این سریال، فصل 2 بچه زرنگ جایگزین آن خواهد شد.

. شبکه‌ی چهار نیز، سریال جانشینی را در ۲۰ قسمت برای علاقه‌مندان در ساعت ۲۴ پخش می‌کند. دیگر سریال شبکه چهار نیز، راه آهن زیرزمینی است که از 20 فروردین پخش می شود.

سریال خارجی و ایرانی شبکه های صدا و سیما

11 سریال ایرانی و خارجی که از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد !

شبکه پنج نیز، سریال به اسم ضد را برای یک سریال خارجی را ساعت 20 پخش می‌کند. شبکه‌ی افق، غربت فلسطین، محصولی از سینمای را که در سال ۲۰۰۵ کارگردانی کارگردانی علی ساخته ساعت ۲۳ پخش می‌کند.

شبکه‌ی امید سریال قدیمی اما محبوبِ ایرانی به اسم و آخرین اتوبوس برای پخش نوروزی آماده است. همچنین شبکه‌ی نیز، سریال‌های قدیمی آوای باران را ۱۸، سریال کره‌ای سایمدانگ ساعت ۱۹، چهار دیواری ساعت ۲۰، فصل سوم سریال زیر خاکی را ساعت ۲۱ ۲۱، و سریال محبوب آمریکایی آمریکایی دیزنی یعنی مندلورین را ساعت ۲۲ پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا