اخبار روز

1000 خودروی برقی از ماه آینده وارد حمل و نقل خواهند شد


به گزارش پی ام آپ به نقل از مشرق، منوچهر لگیگی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: تولید خودروهای برقی موضوع جدیدی نیست و طی 10 سال گذشته بخشی از مطالعات مربوط به آن بوده است. انجام داده اند. در دفتر علمی معاونت و بخشی در شرکت های مپنا و کرمان. ماشین تمام شده است.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در ادامه تاکید کرد: بر اساس تجربه 10 ساله، برنامه سه مرحله ای را برای طراحی و ساخت این خودروها اجرا کرده ایم. در قسمت اول استفاده از خودروهای برقی باید فرهنگ سازی شود تا زیرساخت های آن مهیا شود، وزارت حراست با شهرداری از طریق تاکسی ها فعالیت مشترکی را انجام می دهد تا خودروهای برقی را گسترش دهند تا وارد شبکه حمل و نقل شوند. .

وی با اشاره به زیرساخت های لازم برای تردد خودروهای برقی گفت: تاکنون 15 ایستگاه افتتاح شده که مجهز به 78 شارژر است.

روگی خاطرنشان کرد: قسمت دوم این است که با همکاری شرکت های دانش بنیان، خودروسازی و همکاری مشترک گروه های بین المللی تا افق 1404 به سمت طراحی و ساخت خودروهای بومی حرکت خواهیم کرد.

گفت: از آبان هر ماه هزار وسیله نقلیه برقی اعم از تاکسی، اتوبوس و موتورسیکلت برقی وارد شبکه حمل و نقل می شود.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت حراست گفت: در مرحله سوم پیش بینی شده است که اگر می خواهیم در این زمینه موفق باشیم باید رقابت پذیر باشیم که این امر مستلزم همکاری وزارت حراست دانش بنیان است. شرکت ها و شرکت های صنعتی . .

لاگی اضافه کرد: وقتی خودروی برقی می آید ابتدا باید شارژر داشته باشد، این شارژرها باید در جاهای مختلف مانند پمپ بنزین وجود داشته باشد تا مصرف کننده از این نظر دچار مشکل نشود. یکی دیگر از بخش های مهم در تولید خودروهای برقی بحث تامین باتری و خدمات پس از فروش است که باید به آن توجه شود.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا