اخبار روز سینما

این خانم 100 هزار دلار برای باربی شدن داده! + عکس

جاسمین فارست برای عمل بینی و کوچک کردن پیشانی به کره جنوبی سفر کرد و از نتایج آن خوشحال است.

این دختر 25 ساله اغلب نظرات تند و زننده ای از ترول های آنلاین در مورد ظاهر و اعتیادش به روش های زیبایی دریافت می کند، اما او اجازه نمی دهد قلدری ناشی از این شنیده ها به او برسد.

اینفلوئنسر استرالیایی با عمل های زیبایی بیگانه نیست و در گذشته بیش از 100000 دلار برای لیپوساکشن، بزرگ کردن سینه، پرکننده های لب و بوتاکس هزینه کرده است، اما این اولین بار است که روی صورت خود جراحی می کند.

او قبل از عمل بینی و کوچک کردن پیشانی در ماه آوریل، از پزشکان خواست تا او را شبیه باربی شاهزاده خانم دیزنی کنند. یاسمین فکر می‌کند قبل از جراحی صورتش زیبا بود، اما از چهره جدید، جوان‌تر و زنانه‌تر خود راضی است. او در تیک توک خود گفت:

باربی شدن

من به جراحان گفتم لطفاً مرا به یک شاهزاده خانم دیزنی تبدیل کنند و آنها این کار را کردند. “من از همه چیز بسیار راضی هستم.”

او گفت که صورتش هنوز به طور کامل بهبود نیافته است و ممکن است تا یک سال طول بکشد تا ورم به طور کامل برطرف شود. یک اسکار از جراحی روی پیشانی در امتداد خط رویش مو وجود دارد، اما می‌توانید آن را با مو و آرایش خود بپوشانید. او افزود: “من قطعاً به این چیزها معتاد هستم، اما از آن بسیار راضی هستم.”

یاسمن در مورد عمل های زیبایی خود صحبت کرده است و بهبودی خود را در صفحه TikTok خود به اشتراک گذاشته است.

طرفداران یاسمن از او حمایت می کنند تا باربی شود

بسیاری از فالوورهای یاسمن از او حمایت می کنند، اما برخی او را جعلی و افسرده می دانند. او در پاسخ به آنها گفت که هر چهره ای طبیعی و زیبا است، اما او دوست دارد این روش ها را انجام دهد.

جاسمین همچنین یک ایمپلنت سینه را برای اصلاح یک عمل جراحی نامطلوب که در 19 سالگی انجام داده بود، دوباره انجام داد. به گفته یاسمین، سینه هایش از 13 سالگی دلیل اصلی عدم اعتماد به نفس او بوده است، زیرا به طور متقارن رشد نکرده بودند.

پس از اتمام مدرسه، برای رفع آنها تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما عوارضی را تجربه کرد و یک سینه بزرگتر از دیگری بود. یاسمین 42000 دلار هزینه کرد تا در فوریه 2022 برای جراحی اصلاحی به لس آنجلس پرواز کند.

به گفته او، هزینه های بالای این جراحی ها را نامزد ثروتمندش که سنش بسیار بزرگتر است، پرداخت می کند. او برای افرادی که ظاهر عادی دارند و برای پرداخت هزینه های جراحی باید کار کنند متاسف شد.

او گفت: “من در یک خانه فوق العاده با نامزد مسن ثروتمندم زندگی می کنم و مجبور نیستم کار کنم یا آشپزی کنم.” او هزینه تعطیلات، لباس های طراحان و تمام جراحی های من را پرداخت می کند. پسرهای زیادی هستند که حاضرند از دختری مثل من مراقبت کنند.

یاسمین که سبک زندگی مجلل خود را با 206000 دنبال کننده تیک توک خود به اشتراک می گذارد، گفت که در سنین پایین آموخته است که دختران زیباتر در زندگی موفق تر هستند. او گفت: «زمانی که شروع به آرایش کردن و جراحی کردم، با من متفاوت رفتار شد و بیشتر مورد توجه قرار گرفتم.

سعی کردم کارهای معمولی انجام دهم، اما خیلی سخت بود. می‌دانم که تنبل به نظر می‌رسم، اما همیشه می‌خواستم سبک زندگی پرنسس واری را داشته باشم، جایی که همه چیز دارم، بنابراین می‌دانم که باید ظاهرم را بپوشم.»

او گفت: «مردانی بودند که هزینه جراحی‌های قبلی را پرداخته‌اند و حالا نامزد ثروتمندم به من اجازه می‌دهد در خانه میلیون دلاری‌اش زندگی کنم و تمام قبض‌هایم را پرداخت می‌کند تا مجبور نباشم کار کنم. .

من به افراد عادی هم سن و سالم نگاه می کنم و نسبت به آنها احساس بدی دارم. اگر این جراحی‌ها را انجام نمی‌دادم، قطعاً در مک‌دونالدز کار می‌کردم.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا