اخبار روز سینما

10 کاری که افراد فوق موفق هرگز انجام نمی دهند!

آیا تفاوت بین افراد بسیار موفق و افراد کمتر موفق یا ناموفق را می دانید؟

تفاوت فقط در کارهایی که انجام می دهند نیست، بلکه در کارهایی است که در اوقات فراغت خود انجام نمی دهند. با ما همراه باشید تا 10 کاری که افراد موفق در اوقات فراغت خود انجام نمی دهند را مرور کنیم:


بیشتر بخوانید: زنان باید تعریف مالی خانواده را بخوانند


1. مرور ناخودآگاه شبکه های اجتماعی.

“ببینید، آیا ویدیویی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شد را دیدید؟ آیا عکس های تعطیلات ما را در اینستاگرام دیدید؟

آیا این عبارات برای شما آشنا به نظر می رسد؟ همه ما به برخی رسانه‌های اجتماعی و تلویزیون نیاز داریم، اما افراد موفق می‌دانند کجا باید متوقف شوند. آنها متوجه شده اند که هر دقیقه ای که ناخودآگاه در شبکه های اجتماعی می گذرانند به این معنی است که بهره وری و ثروت زندگی خود را یک دقیقه کاهش می دهند.

طبیعتاً آنها به شبکه های اجتماعی خود نیز سر می زنند و یک قسمت از برنامه مورد علاقه خود را تماشا می کنند، اما هرگز ساعت ها در روز را در شبکه های اجتماعی سپری نمی کنند. آنها از “دقایق رسانه ای” خود عاقلانه استفاده می کنند. شاید آنها به سادگی از رهبران فکری پیروی می کنند، روندهای صنعت را مشاهده می کنند و اطلاعات جدیدی را از یک نمایش مستند یاد می گیرند.

آن‌ها می‌دانند که زمان ارزشمند است و باید در راه‌هایی صرف شود که به زندگی ما بیافزاید.

10 کاری که افراد فوق موفق هرگز انجام نمی دهند!

2. بی توجهی به سلامتی

تصور کنید دیر شده است، روی لپ‌تاپ خود خمیده‌اید و مشغول خوردن غذای بیرونی هستید، زیرا وقت ناهار خوردن ندارید.

افراد موفق می دانند که سلامتی آنها چقدر ارزشمند است و حفظ سلامتی فقط به تناسب اندام نیست، بلکه بخشی ضروری از انجام خوب کارها است. آنها می دانند که یک ذهن سالم در بدن سالم است، به همین دلیل است که هرگز سلامتی خود را در اوقات فراغت فراموش نمی کنند.

آنها برای خوردن غذاهای سالم وقت می گذارند. آنها هرگز هیچ قولی را ترک نمی کنند. آنها دیر شام نمی خورند. آنها خواب را در اولویت قرار می دهند زیرا اهمیت آن را در حفظ انرژی می دانند.

آنها ورزش را فراموش نمی کنند، چه پیاده روی صبحگاهی، چه کلاس یوگا یا تمرینات شدید.

3. یادگیری را متوقف کنید

افراد موفق هرگز از یادگیری مهارت ها و دانش جدید دست نمی کشند. آنها حتی در اوقات فراغت در حال گسترش افق های خود هستند. آنها این کار را با خواندن کتاب، شرکت در کلاس های آنلاین، شرکت در سمینارها یا کشف ایده های جدید انجام می دهند.

آنها می دانند که یادگیری یک سفر مادام العمر است. بنابراین از هر لحظه بهره می برند و از آن برای یادگیری و رشد استفاده می کنند.

10 کاری که افراد فوق موفق هرگز انجام نمی دهند!

4. از دست دادن فرصت های شبکه

افراد موفق می دانند که شبکه سازی فقط ارتباط با دیگران نیست. این در مورد ایجاد روابط بلند مدت و دوجانبه سودمند است. آنها حتی در اوقات فراغت خود فرصت تماس با دیگران را از دست نمی دهند.

آنها می دانند که فرد بعدی که در هر شرایطی ملاقات می کنند می تواند در را به روی ایده ها، فرصت ها یا مشارکت های جدید باز کند.

10 کاری که افراد فوق موفق هرگز انجام نمی دهند!

5. غفلت از سرگرمی

زندگی ای را تصور کنید که در آن باید کار کنید، بخوابید و تکرار کنید. خیلی یکنواخت به نظر می رسد، اینطور نیست؟ افراد موفق هم همینطور فکر می کنند! آنها درک می کنند که زندگی فقط کار نیست، بنابراین نباید در اوقات فراغت خود از تفریح ​​دست بکشند.

یک سرگرمی می تواند نواختن گیتار، نقاشی، باغبانی، پیاده روی یا شرکت در فعالیت های سرگرم کننده باشد.

آن‌ها می‌دانند که این فعالیت‌ها نه تنها برنامه‌های شلوغ کاری و زندگی‌شان را متعادل می‌کند، بلکه خلاقیت آنها را تحریک می‌کند و به آنها احساس رضایت می‌دهد.

سرگرمی جایی است که شما آزادانه خود را ابراز می کنید و روح خود را تغذیه می کنید.

10 کاری که افراد فوق موفق هرگز انجام نمی دهند!

6. فراموش کردن عزیزان

افراد موفق می دانند که هیچ موفقیت حرفه ای نمی تواند کمبود روابط شخصی را جبران کند. بنابراین، حتی در میان برنامه های کاری شلوغ، آنها هرگز فراموش نمی کنند که زمان با کیفیت را با عزیزان خود بگذرانند.

شام‌های خانوادگی، گردش‌های دوستانه یا لحظاتی با شریک عاشقانه‌تان به اندازه ضرب‌الاجل‌ها و قرارهایتان مهم هستند.

آنها می دانند که در نهایت این روابط، دوستان و خانواده است که دوام می آورد.

7. از چالش دوری کنید

همه ما یک منطقه امن داریم. مناطق امن آن فضاهای کوچک گوشه ای هستند که در آن همه چیز آشنا و امن است. این فضاها عالی هستند اما رشد در این فضاها اتفاق نمی افتد. افراد موفق آن را می دانند. آنها می دانند که ماندن در منطقه امن مانع پیشرفت آنها می شود. بنابراین آنها یک جهش بزرگ از منطقه راحتی خود انجام می دهند.

ترسناک، آزاردهنده و سخت است. اما کسانی که موفق می شوند به هر حال تلاش می کنند. آنها ترس، ناراحتی و کار سخت را در آغوش می گیرند زیرا می دانند که فراتر از این پناهگاه امن، رشد و توسعه است. آنها ممکن است به صفر برسند، اما دوباره شروع می کنند.

10 کاری که افراد فوق موفق هرگز انجام نمی دهند!

8. رشد شخصی را نادیده بگیرید

افراد موفق می دانند که رشد فقط مربوط به مهارت های حرفه ای و پیشرفت شغلی نیست. آنها درک می کنند که توسعه شخصی به همان اندازه مهم است. رشد شخصی به معنای هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی یا ذهن آگاهی است.

آنها همیشه به دنبال فرصتی برای توسعه ویژگی های شخصیتی و مهارت های فردی خود هستند. آنها کتاب هایی در مورد رشد شخصی می خوانند، در کارگاه های توسعه شخصیت شرکت می کنند و تکنیک های تمرکز حواس را تمرین می کنند.

9. برای آینده برنامه ریزی کنید

یک راز کوچک: افراد موفق کار را به تعویق نمی اندازند. آنها همه چیز را از قبل برنامه ریزی می کنند. آنها صبح از خواب بیدار نمی شوند تا به ریتم روز بیدار شوند، بلکه برای هر روز یک برنامه مشخص و واضح دارند، از جمله اینکه چگونه اوقات فراغت خود را بگذرانند.

برنامه ریزی اهداف روزانه استرس را کاهش می دهد، بهره وری را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد زمان بیشتری برای فعالیت های شخصی داشته باشید.

10 کاری که افراد فوق موفق هرگز انجام نمی دهند!

10. برنامه staking را حذف کنید

ما در دنیایی زندگی می کنیم که عجله حرف اول را می زند. ما همیشه در حال حرکت و کار هستیم. اما افراد موفق می دانند که گاهی باید به فکر خودشان باشند. آنها قدرت توقف را می دانند.

آنها به خوبی درک کرده اند که وقت گذاشتن برای تأمل در خود، اعمال، رفتارها، تصمیمات و موفقیت ها و شکست ها نه تنها مهم است بلکه حیاتی است.

بازاندیشی زندگی در گذشته نیست، بلکه درس گرفتن از گذشته است. بازاندیشی یعنی اینکه بدانیم کدام مسیر را طی کرده ایم و بتوانیم مسیری که در پیش داریم را بهتر طی کنیم.

ما باید به اشتباهات گذشته نگاه کنیم و از آنها درس بگیریم. افراد موفق اشتباهات گذشته را فراموش نمی کنند. آنها با شکست‌های خود روبرو می‌شوند، از آنها درس می‌گیرند و از آنها برای رفع موانع از مسیر پیش رو استفاده می‌کنند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا