اخبار روز

10 میلیون وام فوری دولت برای این استان ها در روز چهارشنبه

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می کنیم

هیات وزیران با پیشنهاد بانک مرکزی و وزارت نفت، تسهیلات توسعه شبکه گازرسانی شش استان کشور را تصویب کرد.

به گزارش کماپرس به نقل از تبلیغات بانک تجارت، این تسهیلات در قالب کارت بانکی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. متقاضیان در صورت داشتن شرایط می توانند این وام را دریافت کنند. حداکثر مبلغ وام برای افراد دارای رتبه اعتباری A و B 100 میلیون تومان بدون نیاز به حساب متوسط ​​است. سقف بالای این تسهیلات برای مشتریان واقعی عادی 100 میلیون تومان بر اساس میانگین حساب است. مشتریانی که برای این تسهیلات اقدام می کنند و کسب و کار دارند می توانند تا سقف 200 میلیون تومان این وام را دریافت کنند.

افرادی که مایل به بهره مندی از این تسهیلات هستند باید مدارک شناسایی و ضمانت های لازم را در اختیار بانک قرار دهند. پس از تایید مشخصات، وام به حساب متقاضی واریز می شود و حداکثر 365 روز فرصت استفاده از آن را خواهند داشت. مهلت صدور فاکتور برای اخذ این وام حداکثر 30 روز می باشد. در صورت عدم تمایل به پرداخت اقساطی، مهلت بازپرداخت و تسویه بدهی حداکثر تا هفت روز پس از صدور فاکتور می باشد. همچنین نرخ سود تسهیلات مشتریان باید بین 12 تا 18 درصد باشد.

برای پرداخت اقساط فوری وام کارت از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

مشتریان بانک ملت می توانند اقساط این تسهیلات را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند. کانال های آفلاین پرداخت اقساط این وام، سامانه بانکداری اینترنتی، موبایل پلاس، موبایل بانک ملت، دستگاه های خودپرداز، سامانه تلفن بانک، پایانه های خوددریافت، بستم ملت و نرم افزار سکه است. لازم به ذکر است مشتریان برای پرداخت اقساطی امکان مراجعه حضوری به شعب را دارند.

وام اکسپرس چیست و چه کسانی بیشتر به آن نیاز دارند؟

با توجه به اینکه اخذ وام از بانک مستلزم داشتن ضامن و تشریفات قانونی متعدد است، بسیاری از افرادی که در حال حاضر به پول نقد نیاز دارند نمی توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

به همین دلیل شرکت هایی ایجاد شده اند تا با ارائه وام های سریع و بدون ضامن و در سریع ترین زمان ممکن (حتی کمتر از نیم ساعت) این مشکل بزرگ مردم را حل کنند و بر اساس ارزش مالی که در اختیار مردم است، وام پرداخت کنند.

اما سوال اینجاست که این گونه شرکت ها تحت چه شرایطی آماده بازپرداخت سریع وام بدون ضامن هستند؟ این شرکت ها در چه شرایطی می توانند به نیازهای مردم پاسخ دهند؟

برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید انواع وام های فوری موجود در بازار را بررسی کنیم و سپس شرایط ویژه ارائه شده توسط هر کدام را بررسی کنیم.

معرفی انواع بانک های فوری

اگر می خواهید وام فوری بگیرید، باید در نظر داشته باشید که بدون تحویل املاک و مستغلات با ارزش نمی توانید از چنین مزایای شگفت انگیزی برخوردار شوید.

به همین دلیل می توان گفت که وام های فوری به صورت سیم کارت، سفته، اسناد خودرو، طلا و اسناد ملکی وجود دارد. هر چه ارزش نقدی آنها بیشتر باشد، وام بیشتری به صاحب این ملک پرداخت می شود. در زیر به بررسی هر یک می پردازیم.

به عنوان یک خبر خوب باید بگوییم که در ایران امکان گرفتن وام سریع و یک روزه بدون ضامن وجود دارد و هرکسی که بخواهد می تواند از طریق سفته و ملک با ارزش آن را دریافت کند. البته در نظر داشته باشید که برای گرفتن وام میلیاردی با سفته ۲ شرط مهم و ضروری وجود دارد.

شرط اول ارائه سند ملک یا خودروی مخصوص استان تهران به موسسه حقوقی است. این مدارک باید شامل پلاک تهران و املاک تهران و حومه باشد. در غیر این صورت اعتباری به شما تعلق نمی گیرد.

از طرفی ذکر این نکته ضروری است که برای تحویل هر سند امکان دریافت 60 تا 70 درصد ارزش ملک خود را به صورت وام فوری دارید. به عنوان مثال، اگر ارزش ملک شما تقریباً 2 میلیارد باشد، می توانید تا 1.3 میلیارد وام بگیرید.

آیا با استفاده از سند ثبت نام خودرو می توان وام فوری یک روزه گرفت؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با وام های فوری و نحوه درخواست آن مطرح می شود این است که آیا می توان از طریق سند خودرو تهران وام گرفت؟ اگر بله، چگونه آن را دریافت کنم؟

در پاسخ به سوالات مطرح شده باید گفت شرط اخذ وام با سند خودرو این است که پلاک خودرو و آدرس درج شده در برگ سبز به تهران باشد. توجه داشته باشید این شرط به قدری ضروری است که پلاک تهران و حومه کرج به هیچ عنوان پذیرفته نمی شود.

باید اضافه کنیم که برای دریافت وام با مدارک خودرو، داشتن دسته چک الزامی است و مدل خودرو باید از سال 2019 بیشتر باشد. این را هم در نظر داشته باشید که ارزش مادی خودرو باید بالای 400 میلیون تومان باشد.

البته بهتر است به این نکته اشاره کنیم که انواع خودروهای ایرانی و خارجی با قیمت بالای 400 میلیون تومان پذیرفته می شود. اما این شرایط تا زمانی قابل قبول است که وسیله نقلیه مورد نظر تاکسی یا ون نباشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که برای سند خودرو به ارزش 400 میلیون تومان چقدر اعتبار داده می شود؟ پاسخ به این سوال منوط به بررسی شرایط خاص تری است. اما در کل بهتر است بدانید با ارائه چنین سند خودرویی ارزشمندی قطعا وام شما کمتر از 200 میلیون تومان نخواهد بود.

معرفی مدارک لازم جهت اخذ وام با سند خودرو

افرادی که نیاز به وام فوری کمتر از 2 ساعت دارند و دارای ثبت نام خودرو هستند باید شرایط زیر را داشته باشند:

ماشین مدل 90 به بالا

خودرویی با پلاک تهران.

ارزش روزانه خودرو باید بالای 400 میلیون باشد.

بازپرداخت وام با سند وسیله نقلیه بستگی به شرایط وام گیرنده دارد. در واقع موسسه حقوقی به شما این امکان را داده است که ظرف یک تا دوازده ماه وام را بازپرداخت کنید. البته خبر خوب این است که اگر بتوانید امتیاز اعتباری خود را با اعتبار خوب ایجاد کنید، این شرکت وام را برای شما تا 24 ماه تمدید خواهد کرد.

همانطور که قبلا در مورد اخذ وام فوری با استفاده از سند خودرو صحبت کردیم، اخذ وام با استفاده از سند ملکی نیز نیازمند شرایط خاصی است که مهمترین آن املاک در تهران و حومه است.

ذکر این نکته ضروری است که ارزش سند ملکی شما در صورتی که در حومه تهران واقع شده باشد باید بالای 3 میلیارد تومان باشد. در غیر این صورت اعتباری به شما تعلق نمی گیرد.

مراقب باشید، اگر دارایی شما شامل اوراق تجاری و زمین باشد، نمی توانید به وام امیدوار باشید. بنابراین سند مالکیت باید به خانه ای با ارزش که ارزش آن به بیش از 3 میلیارد تومان می رسد اشاره داشته باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا