اخبار روز سینما

10 دیالوگ عمیق از بامزه ترین شخصیت های سینما

ما سعی کردیم در مقاله 10 دیالوگ عمیق از بامزه ترین شخصیت های سینما

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

بسیاری از دیالوگ های شخصیت های طنز در فیلم های کمدی مخاطب را به فکر وا می دارد. دانستن بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی. با ما همراه باشید

گاهی اوقات، همانطور که این نقل قول ها نشان می دهد، خنده دارترین شخصیت ها و کمدین های صنعت سینما می توانند منبع غیرمنتظره ای از خرد باشند. فیلم‌هایی مانند وزن تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم و برگرهای باب که هر دو در سال ۲۰۲۲ اکران شدند، نشان داده‌اند که صنعت همچنان می‌داند که چگونه به طور منظم کمدی طلایی بسازد.

با این حال، به همان اندازه که این فیلم‌ها و سازندگان عاشق خنداندن تماشاگران هستند، جنبه عمیق‌تری برای این رسانه وجود دارد که نیاز به کاوش بیشتر دارد. اگرچه در دوره جدید اکثر کارهای طنز بسیار ساده انجام می شود، اما ژانر کمدی یکی از مهم ترین دسته فیلم ها و سریال ها برای انتقال مفاهیم است. در بعدی فلسفی ترین دیالوگ های سینمای کمدی برای شما فهرست شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال 2023

بهترین فیلم های سال 2023

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.

اسامی فیلم هایی که عمیق ترین دیالوگ های کمدین ها در آنها ذکر شده است:

عمیق ترین دیالوگ کمدین ها

دیالوگ های مفهومی بامزه ترین شخصیت ها آنها ممکن است مفاهیم زندگی، اعتقادات مذهبی، فعالیت های سیاسی و غیره را زیر سوال ببرند. و انتقادات خود را بسیار هوشمندانه بیان کنید. مخاطب با حیله گری و دقت در دیالوگ ها می تواند منظور نویسنده و کارگردان را درک کند.

گاهی اوقات تاثیر دیالوگ های خاطره انگیز شخصیت های کمدی. خیلی بیشتر از دیالوگ هایی است که در فیلم های دیگر مثل فیلم های فلسفی ارائه می شود. بازیگر کمدی را بازیگر موفقی می دانند که بینش بهتری نسبت به مسائل روز، جامعه و درک بیشتری از انسان داشته باشد. با برخی از عمیق ترین دیالوگ کمدین ها بیشتر بدانید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سال 2023

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینما.

شیر شاه (1994)

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
فلسفی ترین دیالوگ های سینمای کمدی

شخصیت تیمون در فیلم شیر شاه:

وقتی دنیا به شما پشت می کند، شما هم به دنیا پشت می کنید».

شیر شاه یکی از بزرگترین موفقیت های دهه 90 بود. تیمون و پومبا دو تا از نمادین ترین دوتاهای کمدی دیزنی هستند. اما علیرغم طبیعت آرامشان، آنها لحظات عمیق خود را دارند. اولین توصیه تیمون به سیمبا در واقع برخی از کاربردی ترین توصیه های فیلم است که به زبان عامیانه او ارائه شده است: کنار گذاشتن نگرانی ها و نگرانی های دنیوی قطعاً یک عمل صلح آمیز است.

منجمد (2015)

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
دیالوگ های مفهومی بامزه ترین شخصیت ها

شخصیت اولاف در فیلم Frozen:

“برخی افراد ارزش ذوب شدن را دارند.”

مانند تیمون، اولاف نیز شاید یکی از کم محتمل ترین منابع خرد در میان بسیاری از همتایان دیزنی باشد. با وجود شخصیت کودکانه اش، دیالوگ های او جنبه شگفت انگیز و بالغ آدم برفی را با عشق بسیار او نشان می دهد.

«بعضی آدم ها ارزش ذوب شدن را دارند» یک جمله بسیار فداکارانه است، نه فقط از نظر دوستی یا عشق، بلکه در معنایی وسیع تر! قرار دادن دیگران بر خود عملاً یک فضیلت است و اولاف آن را به معنای واقعی با یک دیالوگ نشان می دهد.

ددپول (2016)

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
دیالوگ های خاطره انگیز شخصیت های کمدی.

شخصیت ددپول در فیلم ددپول:

“زندگی مجموعه ای بی پایان از تراژدی هاست که شادی، مانند یک پیام تجاری، تنها بخش کوچکی از آن است.”

مارول خانه انبوهی از شخصیت‌های خردمند است، از باستانی گرفته تا ناظر، اما از میان همه قهرمانان، انتقام‌جویان و متاانسان‌ها، ددپول احتمالاً یکی از آخرین افرادی است که انتظار می‌رود به معنای سنتی عاقل باشد.

دیالوگ کنایه آمیز ددپول در واقع دوزی از حقیقت دارد. ددپول بهتر از هرکسی می داند که زندگی می تواند یک نابودی مطلق باشد، اما این بدان معنا نیست که او آن لحظات زودگذر شادی را نادیده می گیرد.

دیکتاتور بزرگ (1940)

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.

شخصیت چارلی چاپلین در فیلم دیکتاتور بزرگ:

“ما بیشتر فکر می کنیم و کمتر احساس می کنیم”

چارلی چاپلین یک اسطوره کمدی است که همیشه به خاطر شوخ طبعی اش در یادها باقی خواهد ماند. دیکتاتور بزرگ نیز از این قاعده مستثنی نبود، اما شاید یکی از جدی ترین آثار در کارنامه این بازیگر باشد. این فیلم که آشکارا قدرت های محور جنگ جهانی دوم را به سخره می گرفت، با یکی از تکان دهنده ترین مونولوگ های تاریخ سینما همراه شد.

در این فیلم، چاپلین نقش یک آرایشگر یهودی را بازی می کند که در نهایت با یک دیکتاتور شرور معامله می کند. در اوج به قدرت رسیدن، باربر از این بستر برای خطاب به جهان و ترغیب آنها به دور شدن از جنگ و به سمت صلح استفاده می کند.

متن کامل این بخش از سخنرانی چاپلین:

می توانستیم آزادانه و مرفه زندگی کنیم. اما ما راه زندگی را فراموش می کنیم. طمع و زیاده خواهی ذهن مردم را مسموم کرده است… و زمین را از نفرت ترسانده است… و ما را بدبخت و خونین کرده است. سرعت فاصله ها را کوتاه کرده اما ما را زندانی کرده است. ماشین فراوانی می آورد اما ما را نیازمندتر کرده است.
علم باعث شده که وجود خوبی در دیگران را فراموش کنیم. هوش خود را در راه دشمنی و بدی به کار گیریم. بیشتر فکر می کنیم و کمتر احساس می کنیم. آنچه ما امروز به آن نیاز داریم انسانیت است نه ماشین. ما بیشتر از هوش و ذکاوت به مهربانی و عشق نیاز داریم!

وینی پو

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.

وینی پو:

“بعضی از مردم بیش از حد نگران هستند. فکر می کنم این نام عشق است.

وینی پو بارها و بارها ثابت کرده است که به طرز فریبنده ای عاقل است. ده ها و ده ها نقل قول از تمام فیلم های پو وجود دارد که قابل توجه است، اما اغلب بهترین کار او ساده ترین است. پو مظهر آن شگفتی کودکانه است و فلسفه عشق او چنان ناب و ساده است که پیچیدگی های بی مورد را از موضوع می زداید.

لیلو و استیچ (2002)

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.

شخصیت استیچ در لیلو و استیچ:

اوهانا به معنای خانواده است، خانواده یعنی هیچ کس عقب نمانده یا فراموش نشده است.

دختری بدون پدر، سگی را از پوند محلی به فرزندی قبول می‌کند، اما متوجه نمی‌شود که استیچ یک آزمایش علمی خطرناک است که به زمین پناه برده و اکنون از خالق خود و کسانی که او را تهدید می‌بینند، پنهان شده است. .

از آنجایی که استیچ در واقع موجود بامزه ای نیست و درسی را که از دوستش لیلو آموخته را تکرار می کند، اهمیت دیالوگ حتی بیشتر می شود. چه خانواده طبیعی داشته باشید، چه خانواده ای پیدا کرده باشید، نباید آنها را فراموش کنید یا آنها را تنها بگذارید!

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.

شخصیت کاپیتان جک اسپارو در فیلم Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl:

“همه گنج ها نقره و طلا نیستند، دوست من!”

کاپیتان جک اسپارو که برای برخی به عنوان شوخی Puerto Tortuga شناخته می شود، یکی از بامزه ترین و نمادین ترین دزدان دریایی است که تاکنون در دریای کارائیب قایقرانی کرده است. کاپیتان جک در حالی که بیشتر به خاطر عشقش به رام، شیطنت‌های جذاب و حس شوخ‌طبعی پیچیده شهرت دارد، فوق‌العاده تندخو و تندخو است.

کاپیتان جک با اشاره به عشق ویل به الیزابت به دوستش یادآوری می کند که چیزهای مهم تری در دنیا وجود دارد که باید روی آنها وسواس داشت. برخلاف خدمه باربوسا از طلای نفرین شده دزدان دریایی آزتک، گنج ویل چیزی بسیار ارزشمندتر است.

ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی (1971)

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.

شخصیت ویلی ونکا در فیلم کارخانه شکلات سازی:

“گاهی عاقل ترین مردم از چیزهای احمقانه لذت می برند.”

ویلی ونکا یک شخصیت کنجکاو است. گاهی اوقات تشخیص اینکه این شخصیت خوب است یا واقعا خطرناک است، سخت است. او قطعاً عجیب ترین و شوخ ترین شخصیت در فیلم Willy Wonka & the Chocolate Factory با دیالوگ های به یاد ماندنی است.

این دیالوگ یادآوری است که زندگی را آنقدر جدی نگیرید. این عبارت را می‌توان به باز داشتن ذهن نیز تعبیر کرد، زیرا یک نگرش جدی می‌تواند تجربه باورنکردنی‌ترین کارخانه شکلات‌سازی جهان را تضعیف کند و گاهی اوقات باید از روش‌هایی استفاده کنیم که احمقانه به نظر می‌رسند.

نگهبانان کهکشان (2014)

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.

شخصیت راکون در فیلم Guardians of the Galaxy:

“هیچ چیز مثل من نیست، جز من!”

Rocket Raccoon مغز متفکر و طنز پشت نگهبانان کهکشان است و او این را می داند. پشت اسلحه ها فردی شجاع و شجاع زندگی می کند که شخصیتی دوست داشتنی است. بخشی از جذابیت منحصر به فرد راکت طبیعت دوست داشتنی و متکبر اوست.

راکت این دیالوگ را در حالی می گوید که تیم به سمت اجاق می رود. در همین راستا، بینندگان هر آنچه را که باید درباره شخصیت او بدانند به دست می آورند. او جسور، مدبر است و به راحتی زمین نمی خورد. به طور خلاصه می توانید نام موشک را برای آن انتخاب کنید.

(1993) خانم شک و تردید

بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.
بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی.

خانم شکافایر:

اما اگر عشق باشد عزیزم، این پیوندهاست که به هم می پیوندد و برای همیشه خانواده ای در قلبت خواهی داشت.

رابین ویلیامز در میان تمام بازیگران هالیوود، بزرگترین مجموعه نقش های کمدی را بازی کرده است. از شخصیت‌های حواس پرت گرفته تا انیمیشن‌های فوق‌العاده، ویلیامز گیم‌پلی خود را با شخصیت‌های وحشی و عجیب و غریب ترکیب می‌کند و… اما او از جنبه جدی خود نیز بهره‌ای نبرده است.

خانم Doubtfire/Daniel Hillard یک نقش دوگانه نمادین در کارنامه کاری خود داشت و برخی از دیالوگ های صمیمانه را ارائه داد که به منجنیق شدن بازیگر به شهرت کمک کرد. این فیلم درباره پدری مهربان است که برای دیدن فرزندانش باید لباس پیرزن بریتانیایی بپوشد. ممکن است روی کاغذ مضحک به نظر برسد، اما پیام نهایی تلخی نه فقط برای فرزندان طلاق، بلکه برای همه کودکان در همه خانواده ها از هر طبقه ای دارد.

بیشتر بخوانید:

از شرکت شما در انتهای مقاله بهترین دیالوگ های شخصیت های کمدی. ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، بررسی سریال ، اخبار فیلم و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام پی ام آپلود فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/10-دیالوگ-عمیق-از-بامزه-ترین-شخصیت-های-سی/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا