اخبار ارز دیجیتال

۳ دلیل برای جهش اتریوم به ۳هزار دلار در سه ماه دوم ۲۰۲۳

پس از 55 درصد اتریوم در سه‌ماهه اول سال، بررسی داده‌های تکنیک آنچین نشان می‌دهد که در فصل جاری افزایش قیمت تا محدوده 3. 000 دلاری وجود دارد.

قیمت اتریوم در آستانه بریک اوت احتمالی

به گزارش تلگراف، قیمت اتریوم پس از رسیدن به 8888 دلار ژوئن (خرداد) گذشته عبور رویدادهای نزولی از جمله سقوط صرافی صرافی Ftx، افزایش نرخ بهره بانکی بانکی و تشدید برخوردهای قانونی کسب‌وکارهای این حوزه در ایالات متحده، بیش از بیش از حد برابر است. شده است.

در همین، یک خط روند پیشرفتی و یک افقی، الگوی مثلث روی نمودار ۳ روزه تریوم تشکیل داده‌اند. این الگو در حالی که اوج قیمت را مشخص می‌کند، کف با فشار می‌آید در حال افزایش و افزایش فشار فشار فروش در مقاومت نزدیکی بر روی نمودار.

قیمت اتریوم روز ۲ آوریل آوریل روز ۲ ۱۳ ۱۳ ۱۳ ۱۳ هجری شمسی ۱۳ آوریل آوریل آوریل آوریل ۱۳ ۱۳ خود را در محدوده محدوده ۱ .۷۰۰ ۱ ۱.۸۲۰ دلار است که محدوده 4.1.1 در خود افقی است. افقی افقی افقی افقی افقی افقی افقی بریک اوت خواهد دید که از محدوده مقاومت با افزایش حجم بسته همراه بالاتر خواهد رفت. هدف قیمتی پس از بریک اوت این الگو نیز برابر با ارتفاع مثلث خواهد بود.

الگوی مثلث صعودی روی تصویر ۳روزه قیمت اتریوم.

به عبارت دیگر بسته به این گزینه‌ها کدام خط پیشرفتی (t1 و t2 در نمودار) را به‌عنوان حمایت می‌کنند، قیمت اتریوم می‌تواند تا محدوده 3 تا 3 تا 550 تا 90090 دلار افزایش یابد. این اتفاق می‌تواند به معنای احتمال افزایش ۸۰درصدی قیمت تا ماه ژوئن (خرداد) باشد.

در مقابل پول‌بک از محدوده 1.700 تا 820 دلاری، خطراتی را به‌تأخیرافتادن آغازی و اصلاح‌تر قیمت‌ها به همراه دارد.

تداوم روند انباشت اتریوم توسط نهنگ‌ها

از منظر تحلیل آن‌چین، روند پیشرفت و کوتاه‌مدت قیمت اتریوم به نظر می‌رسد.

آخرین داده‌های تحلیلی سنتیمنت می‌دهند که اکثر گروه‌های اتریوم سرعت خود را در هفته‌های اخیر داده‌اند. برای نمونه آن از عرضه اتریوم که در آدرس‌هایی با موجودی 1 000 تا 100 هزار توکن (رنگ رنگ در رنگ زیر) عرضه می‌شود، در ماه مارس (اسفند) 0.5 درصد افزایش یافته است.

۳ دلیل برای جهش اتریوم به ۳هزار دلار در سه ماه دوم ۲۰۲۳
توزیع اتریوم میان گروه‌هایی با موجودی کمتر از 1000 اتریوم.

به‌طورکلی، گروه‌های موجود یک تا ۱۰ میلیون اتریوم (قهوه‌ای) و میلیون‌ها هزار اتریوم اتریوم (قرمز) به‌ترتیب شاهد افزایش ۰.۴ درصدی و ۰.۵ درصدی از سهام سهم خود از عرضه می‌شوند.

این رشد بحبوحه اتفاقی رخ داد که به نظر جذب فروش توسط گروه‌هایی با ۱۰۰ .۰۰۰ تا یک میلیون اتریوم (صورتی) و ۱۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (نارنجی) باشد.

در عین، این رشد را می‌توان نسبت به افزایش اتریوم‌هایی که مستقیماً یا با استفاده از واسطه‌هایی مانند لیدو دائو (Dao Lido) در قراردادهای هوشمند اتریوم سهام‌گذاری کرد، افزایش داد.

میزان خالص سرمایه گذاری در آدرس رسمی اتریوم ۲.۰ پس از افزایش ۳.۵ درصدی در ماه مارس (فروردین)، از مرز ۱۸ میلیون اتریوم گذشته.

میزان اتریوم‌ها، پیش از انجام به‌روزرسانی‌های شانگ‌ها و در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین)، بررسی می‌شود که امکان برداشت اتریوم را برای سهام‌داران فراهم می‌کند. در حال حاضر، این امکان وجود ندارد.

شاخص MVRV Z-Score: اتریوم در آستانه شروع روندی

به‌علاوه‌های افزایشی بیشتر تحلیل ورود شاخص شاخص “MVRV Z-SCORE” به اتریوم می‌رسد که پیش از دوره‌های بلندمدت قیمت اتریوم در گذشته، در آنجا قرار داشت.

۳ دلیل برای جهش اتریوم به ۳هزار دلار در سه ماه دوم ۲۰۲۳
شاخص MVRV Z-Score اتریوم.

شاخص MVRV Z-SCORE ارزیابی می‌کند آیا نسبت به ارزش منصفانه (واقعی) بیش از یا کمتر ارزش‌گذاری شده است. به‌عنوان یک قاعده امتیاز این شاخص زمانی که قیمت در بازار قیمت واقعی‌سازی شده است.

روندهای پیشرفتی پیشین اتریوم با خروج شاخص MVRV Z-SCORE از منطقه سبز شده است که نشان می دهد ممکن است این اتفاق در سه ماه آینده نیز رخ دهد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا