اخبار ورزشی

گل محمدی از بدهکاری پنالتی در دربی 100 می گوید …!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی فوتبال و دربی پایتخت صدویکم اظهار داشت: آخرین بازی فصل را پیش رو داریم و تا اینجای کار خوب عمل کرده ایم. و قهرمان لیگ شد. کار ما هنوز کامل نشده و به دنبال آن هستیم تا کارمان را با قدرت تمام کنیم و جام را ببریم. فردا فقط به قهرمانی و قهرمانی فکر می کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

و افزود: در مورد داور خارجی صحبت های زیادی شده و فشارهای زیادی وارد شده است، حتی کلیپی هم در این باره منتشر شد. بعد از بازی قبلی و ضربه توپ جورجی گلسیانی، هجوم زیادی علیه آرایش صورت گرفت. بیش از 90 درصد گفتند که پنالتی نبود و چنین صحنه ای چندین بار در اروپا رخ داد و با وجود VAR پنالتی نشد و از سوی هند خطا اعلام شد.

سرمربی سرخ پوشان پایتخت ادامه داد: اگر قرار بود در آن بازی یک پنالتی اعلام شود برای عبدی پنالتی بود که کارشناسان آن را تایید کردند. ما روی این موضوع تاکید نکردیم. به نظر من این حملات به این دلیل بود که می دانستند در حذفی شاهد دربی هستیم و از همان لحظه حملات را شروع کردند.

گل محمدی خاطرنشان کرد: استقلال از نظر فنی خوب کار کرده و تیم قابل احترامی برای ما است. ما با احترام در مقابل آنها ایستاده ایم و باید کمتر اشتباه کنیم. آنها بازیکنان خوبی دارند که در لحظه تصمیمات خوبی می گیرند. این یک رویارویی دیدنی و جذاب خواهد بود. هر دو تیم از نظر فنی خوب هستند و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی گفت: دو پنالتی اشتباه علیه هواداران علیه ما اعلام شد و داور در طول فصل علیه ما بود. آنهایی که فوتبال را می فهمند خوب می دانند که در مورد چیست. برای تیم داوری فردا آرزوی موفقیت دارم. از اشتباه داوری و اتفاقی که هنوز نیفتاده صحبت نمی کنم. حالا باید قبل از بازی یک تمرین خوب انجام دهم و تیم را برای بازی آماده کنم. بعد از بازی در مورد مسائل فنی و اتفاقات دیگر صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در طول هفته روی ضربات پنالتی کار می کنیم. مابیرانوند را داریم که در این عکس ها شگفت انگیز است. امیدوارم اونجا نرسه بازی سختی است، اما هدف ما این است که در 90 یا 120 دقیقه تمام کنیم. تنها بازیکن مصدوم ما پریرا است و بقیه بازیکنان سالم هستند.

گل محمدی گفت: ای کاش امیری 20 سال دیگر کار می کرد. تاثیرگذار است و بازیکنان را متحد می کند. عیسی نیز بسیار با انگیزه است. ما یک تیم هستیم. ما به تک تک بازیکنانی که در شرایط سخت کارهای بزرگی انجام دادند، احترام می گذاریم و به آنها افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: همه می دانیم که زمان برونکو به خوبی تیم را کنار هم قرار داد و افتخارات زیادی کسب کرد. او الگوی بسیار خوبی برای مربیان جوان بود و من از او و رفتار و شخصیتش چیزهای زیادی یاد گرفتم. مدیرانی مانند پروین که کار خود را از پرسپولیس آغاز کرد، دوران بی پولی را پشت سر گذاشت. همه مربیان دوران پرسپولیس قابل احترام هستند. برانکو هم زحمت کشیده و به وجود او افتخار می کنم. امیدوارم بتوانیم راه شما را به خوبی ادامه دهیم.

سرمربی سرخ ها در پایان درباره وضعیت خود در این تیم برای فصل پیش رو گفت: الان زمان مناسبی برای صحبت درباره این مسائل و درگیر شدن ذهن نیست. من یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. بعد از بازی جلسه ای با مدیران برای نحوه همکاری خواهیم داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا