اخبار روز

یک میلیون تومان ودیعه برای متقاضیان مددکاری اجتماعی و کمیته امداد تا لحظه بعد


به گزارش ریمینو به نقل از ایسنا، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مشمولان مددکاری اجتماعی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه ها پرداخت می شود.

معاون مدیریت منابع و توسعه سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری مشمولان کمک های اجتماعی توسط سازمان متمرکز کننده یارانه ها خبر داد.

علیرضا انجلسی در این خصوص اظهار داشت: مستمری امسال مشمولان سازمان های بهزیستی نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی در تشریح پرداخت سرانه مستمری گفت: بنابراین خانوارهای یک نفره ماهانه یک میلیون تومان، خانوارهای دو نفره یک میلیون و 420 هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، خانوارهای چهار نفره دو میلیون و پنج نفر پرداخت می کنند. صد و پنجاه هزار تومان و خانواده های پنج سال به بالا سه میلیون تومان و 150 هزار تومان دریافت می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره لحظه واریز مستمری نیز توضیح داد: طبق بند 2 بند الف تبصره 8 قانون بودجه سال 1403 کل کشور در خصوص پرداخت درآمد مستقیم به تعیین ذینفع نهایی از فروردین ماهانه مستمری مددجویان تحت پوشش باید مستقیماً از طریق سازمان یارانه خاص به حساب مددجویان واریز شود، در حالی که این اقدام قبل و طی سالهای گذشته توسط سازمان بهزیستی انجام شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا