اخبار ورزشی

از نظر تاج یک فوتبالیست بهتر است که وارد بازی های سیاسی نشود!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال یک بند مهم و اساسی دارد و آن این است که یک فوتبالیست وارد بازی های سیاسی نشود.

به گزارش پی ام آپ، مهدی تاج روز سه شنبه در حاشیه انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برای سیاسی نشدن فضای فوتبال کشور چه باید کرد؟ گفت: بازیکنان فوتبال نباید بازی سیاسی کنند. یا نژادپرست شوند، چون بازیکنان پول خوبی می گیرند و دولت پول آنها را پرداخت می کند، بنابراین آنها نباید درگیر چنین مسائلی شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره کمبود بودجه برای آوردن داوری ویدیویی به کشور گفت: تنگناهایی وجود دارد اما با همه اینها VAR را به کشور خواهیم آورد.

تاج تصریح کرد: همه می دانند که ما نتوانستیم پولمان را از AFC و فیفا بگیریم، همه راه را رفتیم. امروز که در یاسوج هستم دوستان ما از فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با AFC و فیفا از طریق ویدئو کنفرانس در مورد درخواست هستند. از طرف آقای اینفانتینو البته من هنوز از نتیجه این مذاکرات اطلاعی ندارم، اما می دانم که دستور جدی آقای اینفانتینو برای حل مشکلات ماست.

وی افزود: با توجه به هزینه ها و سفر، قرار شد این مذاکرات از طریق ویدئو کنفرانس انجام شود تا بدانیم چگونه می توانیم پول خود را از آسیا و فیفا بگیریم.

تاج با بیان اینکه باید هزینه زیادی برای اعزام ها بپردازیم، تاکید کرد: در این هفته سه اعزام داریم، جوانان آسیایی و بانوان و بزرگسالان که باید اعزام شوند، تیم فوتبال ساحلی که از عربستان برگشته و تیم بزرگسالان کی باید به کافا و فوتسال برود، باید در ماه 6 ماموریت داشته باشیم، قبلا برای یک ماموریت 200 میلیون تومان هزینه می کردیم اما الان برای ورود به کشور باید 200 میلیون تومان هزینه کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: به باشگاه ها اعلام می کنیم که با هماهنگی باشگاه ها و نظارت کل کشور، طبق مقررات، باشگاه ها باید سقف پرداخت داشته باشند تا ورشکست نشوند و حرفه ای ها مجوزهایی که صادر می کنیم وظیفه است که خیلی تلاش کنیم تا باشگاه ورشکست نشود و باشگاه هایی که درآمد ندارند زیاد هزینه نکنند و باشگاه هایی که بزرگتر هستند اینقدر هزینه نکنند.

وی یکی دیگر از کارهای خیر را برای لیگ سال آینده عنوان کرد و ادامه داد: سقف استفاده از کودکان زیر 23 سال اعلام می شود و همه باید به سمت جوانان و امید بروند.

تاج افزود: حضور خوبی در رده های استان در تیم های ملی داریم که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

تاج ادامه داد: انتخابات خوب بود، شرایط خوبی برای انجام آن وجود داشت، رئیس جمهور با رای خوبی انتخاب شد، همه مخالفان نظر خود را اعلام کردند، اما مهم این است که همه عوامل در این انتخابات حضور داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال سپس به برنامه های تیم های ملی اشاره کرد و گفت: تیم ملی کشورمان خرداد ماه در کفا شرکت می کند و در صورت صعود از گروه برای انتقال تیم به ازبکستان می رویم. ”

وی ادامه داد: بازی های تدارکاتی بسیار خوبی با عمان، ازبکستان و قرقیزستان برگزار می شود.

تاج در خصوص وضعیت فوتبال این استان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد قابلیت های بسیار خوبی دارد اما باید در آنجا بیشتر کار شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا