اخبار روز سینما

سرانجام رابطه جنیفر لوپز و بن افلک بالاخره به کجا رسید؟!

به گزارش سرخ نیوز، حدود یک سال از ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک می گذرد و به نظر می رسد زندگی جنبه خوب خود را به آنها نشان داده و رابطه آنها رشد و پیشرفت کرده است. عشق و علاقه بین آنها جریان دارد و همه چیز به خوبی پیش می رود. حالا بعد از گذشت حدود یک سال از ازدواج، به نظر می رسد که آنها بیش از همیشه به هم نزدیک شده اند.

اکنون به گفته یکی از منابع آگاه، این زوج رابطه بسیار خوبی با هم دارند و احساس می کنند با هم متحد هستند و روحیه بسیار مثبتی دارند. بن عاشق مهارت ها، هوش و وفاداری جنیفر لوپز است. آنها به یکدیگر وابسته هستند و از یکدیگر حمایت می کنند.

یک سال پس از ازدواج این زوج جنجالی؛ زندگی بن افلک و جنیفر لوپز چگونه است؟

این در حالی است که بن افلک از همسر سابقش جنیفر گارنر، سه فرزند به نام های ویولت، سرافینا و ساموئل دارد و جنیفر لوپز هم از همسر سابقش مارک آنتونی دو فرزند دوقلو به نام‌های مکس و امی دارد و همگی در یک خانواده بزرگ در کنار هم زندگی می کنند.

این منبع آگاه گفت:

بن افلک و جنیفر گارنر در حال برنامه ریزی برای آینده فرزندان خود هستند و جنیفر لوپز و مارک آنتونی هیچ مشکلی با والدین مشترک ندارند.

جشنی که برای من اتفاق افتاد؛ جنیفر لوپز و بن افلک با 20 سال تاخیر ازدواج کردند!

جنیفر لوپز و بن افلک حدود 20 سال پیش با هم نامزد کردند و در آستانه جشن ازدواجشان از هم جدا شدند و این اتفاق در آن زمان سر و صدای زیادی به پا کرد. اما آنها سرانجام حدود یک سال پیش با هم جمع شدند و عروسی خود را در املاک بن افلک در جورجیا برگزار کردند.

یک سال پس از ازدواج این زوج جنجالی؛ زندگی بن افلک و جنیفر لوپز چگونه است؟

جنیفر لوپز به صراحت درباره قطع نامزدی خود با بن افلک در 20 سال پیش صحبت کرده و آن را بزرگترین شکست زندگی خود تا به امروز می داند. جنیفر لوپز گفت:

وقتی بیست سال پیش ازدواجمان را لغو کردیم، این بزرگترین دلشکستگی زندگی من بود. راستش احساس می کردم به زودی می میرم. این حادثه مرا در یک مارپیچ هجده ساله قرار داد که نتوانستم آن را درست کنم. اما حالا بعد از 20 سال این داستان پایان خوشی دارد. این پایانی بود که حتی در فیلم های هالیوود هم اتفاق نمی افتد. ما سرنوشت را نمی نویسیم؛ هیچ کس باور نمی کند که اوضاع در نهایت چگونه پیش خواهد رفت.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا