اخبار روز سینما

حال روحی مسیح علینژاد به شدت رو به وخامت است!

طی چند روز اخیر، اخیاری از طرف کیهان منتشر شده که در آن از وخامت حال مسیح علینژاد صحبت شده است. این اخبار که از طرف کیهان در رابطه با مسیح علی نژاد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انتشار پیدا کرده با بازخوردهای بسیار زیادی از طرف کاربران همراه بوده است.

بعد از گزارش کیهان در مورد وضعیت روانی مسیح علینژاد باعث شد که در ادامه مطلب در مورد کیهان مسیح علینژاد صحبت کنیم.

گفته های کیهان درباره مسیح علی نژاد

خبر مسیح علی نژاد از کیهان

کیهان دیروز درباره وضعیت روحی مسیح علی نژاد نوشت: اخبار و گزارش های منتشر شده حکایت از وخامت حال روحی وی دارد.

او به دلیل فشار شدید روحی برای آخرین بار وارد ساختمان خالی سازمان ملل شد و پشت تریبون مقابل صندلی های خالی اتاق عکس گرفت و آن را گذاشت. پس از گرفتن عکس یادگاری سال گذشته با برخی مقامات غربی مانند مایک پمپئو، رئیس سیا در دولت ترامپ، کیهان اکنون اطمینان داده است که در وضعیت روحی وخیمی قرار دارد.

با وجود اینکه کیهان این خبر را در مورد او منتشر کرده و شایعات زیادی به همراه داشته است، اما هنوز این نظریه را به طور رسمی تایید نکرده است.

گفته های کیهان درباره مسیح علی نژاد
خبر کاهان از مسیح علی نژاد

نظریات کیهان در مورد وضعیت روانی مسیح علینژاد

معصومه علینژاد قمیکلایی متولد 29 شهریور 1355 معروف به مسیح علینژاد گزارشگر، روزنامه نگار، نویسنده، مجری تلویزیون و فعال حقوق زنان ایرانی-آمریکایی است.

او بنیانگذار و طراح جنبش‌های مخفیانه آزادی و چهارشنبه سفید با هدف آزادی حجاب و لغو حجاب اجباری در ایران بود. علی نژاد در حال حاضر یکی از مجریان صدای آمریکا است.

نظر شما درباره این خبر که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا