اخبار روز سینما

گروه بازیگری فیلم Fear Street: Prom Queen معرفی شدند

سرویس پخش “نتفلیکس” از بازیگران صبح دیروز فیلم Fear Street: Prom Queen جدیدترین اثر ترسناک این مجموعه را اعلام کرد.

در هر قسمت از سریال ترسناک خیابان ترس، RL Stine (RL Stine) ساخته شد، بازیگران جدیدی معرفی شدند. لیست بازیگران فیلم جدید خیابان ترس از جمله ایندیا فاولر، سوزانا سون، فینا استرازا، دیوید یاکونو، الا روبین، کریس کلاین، لیلی تیلور و کاترین واترستون.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


بازیگران فیلم Fear Street: Prom Queen معرفی شدند

فیلم جدید خیابان ترس ، ما را به شهر Shadyside، اوهایو می برد، جایی که فصل تعطیلات در Shadyside High در اوج است و دختران مدرسه مشغول کمپین های مختلف هستند. هنگامی که یک غریبه شجاع به طور غیرمنتظره ای به دادگاه شهر معرفی می شود، دختران Shadyside به طور مرموزی شروع به ناپدید شدن می کنند و همه چیز بر سر او خراب می شود.

فیلم Fear Street: Prom Queen

مت پالمر از روی فیلمنامه ای که با دونالد مک لیری نوشته است کارگردانی می کند و توسط پیتر چرنین، جنو تاپینگ و کوری ادلسون از Chernin Entertainment تهیه شده است.

برای اولین بار، نتفلیکس سه گانه اصلی خیابان ترس را به عنوان یک رویداد تابستانی ویژه برای سه هفته متوالی در جولای 2021 منتشر کرد. این آثار به مدت 12 هفته در فهرست 10 فیلم برتر نتفلیکس قرار داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه جدید فیلم دزدان دریایی کارائیب چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا