اخبار روز سینما

گربه شدن جرد لتو در مراسم مت گالا 2023 + [عکس و ویدیو]

بامداد امروز، در مراسم مت گالا که هر ساله برگزار می شود، می شود. گربه شدن جرد لتو در مراسم مت گالا 2023 را با همدیگر دیدیم که حواشی زیادی داشت.

در تصویری جدید که از استایل جرد لتو در مت گالا منتشر شده است، استایل گربه ای جرد لتو را می‌بینید که بسیار با شکل و شمایل عجیبی در این مراسم حضور پیدا کرده است.

هر چند که لباس گربه جرد لتو در مراسم مت گالا فقط در اوایل مراسم بود و جلوه‌ای عجیبی داشت، اما برخی از رسانه‌های غربی، تیپ ا و را سوژه کردند.

گربه شدن جرد لتو در مراسم مت گالا 2023

گربه شدن جرد لتو در مراسم مت گالا

جرد لتو خواننده و بازیگر ۵۱ ساله با استایلی غیر قابل تشخیص در کاستومی به شکل شوپت گربه کارل لاگرفلد بر روی فرش قرمز مت گالا ۲۰۲۳ حاضر شد. .

دوجا کت نیز در این مراسم خود را به شکل شوپت درآورده است. موضوع مراسم امسال گرامیداشت کارل لاگرفلد طراح بزرگ دنیای مد است.

استایل گربه ای جرد لتو

در ادامه می‌توانید لباس‌های گربه جرد لتو را در مراسم مت گالا ببینید:

جرد جوزف لتو متولد ۲۶ دسامبر ۱۹۷۱ بازیگر و موسیقیدان آمریکایی است. او حرفه‌اش را در اوایل دهه ۱۹۹۰ با حضور در تلویزیون آغاز کرد و برای بازی در مجموع وعه تلویزیونی به اصطلاح زندگی من (۱۹۹۴) شناخته شد.

فعالیت در سینما با فیلم چگونه یک لحاف آمریکایی را می‌سازند (۱۹۹۵) آغاز شد و برای نقش‌آفرینی در فیلم زندگی‌نامه‌ای پروفونتین (۱۹۹۷) تحسین شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا