اخبار روز سینما جهان

کیانو ریوز به سونیک پیوست

به گزارش خبرگزاری ریمینو، کیانو ریوز بازیگر «جان ویک» صداپیشگی شخصیت «شادو» در «سونیک جوجه تیغی 3» را بر عهده داشت. بن شوارتز در نقش سونیک و جیم کری در نقش دکتر روباتنیک شیطان صفت صداپیشگان این مجموعه هستند.

در “Sonic the Hedgehog” شخصیت “Shadow” یا “Shadow” یک جوجه تیغی انسان نما با خز سیاه است، در حالی که پوست سونیک آبی است.

کیانو ریوز بازیگر فیلم هایی چون «سرعت»، «دراکولای برام استوکر» و «آیداهو خصوصی من» و همچنین مجموعه «ماتریکس» بازیگر اصلی «جان ویک» و در فیلم « بالرین» که در حال و هوای «جان ویک» می گذرد. پاس، مقابل آنا دی آرماس ظاهر خواهد شد. ریوز همچنین قرار است در «خوشبختی» در کنار عزیز انصاری، ست روگن، کیک پالمر و ساندرا اوه بازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، جف فاولر که دو فیلم اول سونیک را ساخته است، کارگردان آخرین دنباله آن خواهد بود. «سونیک 3» در تاریخ 20 دسامبر 2024 در سینماها اکران خواهد شد.

این مجموعه انیمیشن یکی از موفق ترین فیلم های پارامونت است که با ۲ فیلم در مجموع ۷۲۵.۲ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به ثبت رساند. این استودیو دارای یک سریال در همین فضا در حال ساخت می باشد.

این فیلم ها به دنبال سونیک، جوجه تیغی آبی است که می تواند با سرعت مافوق صوت بدود، که با کلانتر شهر (مارسدن) همکاری می کند تا دانشمند دیوانه دکتر روباتنیک (کری) را متوقف کند.

۲۴۵۲۲۰

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا