اخبار ورزشی

کنایه سنگین دروازه بان پرسپولیس به استقلالی ها جنجالی شد !

دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: اگر از بیرون داور بیاوریم به نظرم بی احترامی به داوران ایرانی است و وقتی دو پنالتی برای استقلال می گیرند دیگر نیازی به داور خارجی ندارند.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی با بیان اینکه در فینال به مصاف استقلال می روند، گفت: داربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. استقلالی ها در هفته های اخیر نشان دادند که تیمشان شکل گرفته است. البته آنها می خواهند جام حذفی را ببرند و مردم شاهد دربی جذابی هستند.

گفت: این یک امر طبیعی است. بازیکنان استقلال تیم بزرگی هستند و شاید از طرف هواداران تحت فشار قرار گرفتند. من مقابل سپاهان حرکتی انجام دادم و پیام نیاز به آزادی آمد و آن حرکت را انجام دادم. در اردوی تیم ملی این پیام را شنیدم که هواداران به من فشار می آورند. ما تمام تلاش خود را کردیم و به اینجا رسیدیم و تیم های بسیار سختی را شکست دادیم. در این چهار بازی اخیر سه تیم از لیگ برتر را شکست داده ایم. سپاهان، گل گهر و هوادار بهتر از بقیه بودند. امیدوارم دربی خوبی باشد و بتوانیم دوباره جشن قهرمانی بگیریم.

بیرانوند درباره اینکه مهدی قائدی گفته برای فینال داور خارجی یا فغانی بیاورید، تاکید کرد: من با قیدی شوخی می کنم؟ وقتی دو پنالتی می گیرند دیگر نیازی به داور خارجی ندارند. به نظرم این اشتباه بود که استقلالی ها را هل ندادیم. امروز دیدید که دو پنالتی هواداران اصلا پنالتی نبود. در همه دربی ها داوران ایرانی بودند و اگر از بیرون داور بیاوریم به نظرم بی احترامی به داوران ایرانی است. دربی 100 درصد بازی سختی است و هرکسی که داور باشد، تمرکزش را بر عهده دارد. ساپینتو اصلا نمی ترسد. انشالله هر تیمی که عملکرد فنی خوبی داشته باشد قهرمان می شود.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به عکس هایی که نشان می دهد هنگام ضربه پنالتی جلوی خط دروازه قرار گرفته است، گفت: من اصلا ندیدم اما مسعود جان (شجاعی) هم گفت اینطور بوده است. اگر پایم جلوتر بود نمیدونم باید ببینم اگر پایم جلو آمده بود، می گفتم آقا مسعود بیاید یک بار دیگر پنالتی بزند.

بیرانوند درباره تونل قهرمانی هوادار گفت: دستشان درد نکند، کار بزرگی کردند. ما را شرمنده خودشان کردند.

وقتی از او پرسیدند که در طول هفته پنالتی می زند و برای فینال پنالتی می زند، گفت: نه، داربی هم پنالتی نمی زند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا