اخبار روز سینما

کنایه جنجالی رسول خادم به علیرضا دبیر

به تازگی کنایه جنجالی رسول خادم به علیرضا دبیر جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات تیکه رسول خادم به علیرضا دبیر می‌پردازیم.

در ماجرای جنجالی رسول خادم و علیرضا دبیر رسول خادم نظرات خود را درباره علیرضا دبیر نشان می دهد. در ادامه می‌توانید نظر رسول خادم به علیرضا دبیر را بخوانید.

کنایه جنجالی رسول خادم به علیرضا دبیر

علیرضا دبیر فدراسیون فدراسیون در جریان جلسه وزیر با فدراسیون‌های ورزشی، در خبرنگاران از احتمال معرفی عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون بدنسازی و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون کشتی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیئت‌مدیره در کشتی جهانی خبر داد و او را در این سمت دانستند. .

امیر رضا دارنده 2 مدال برنز المپیک و یک و یک برنز جهان، هیئت سابق فدراسیون و نماینده سابق شورای اسلامی که حضور در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه اروپا کشتی جهانی را دارد، در واکنش به صحبتهای علیرضا علیرضا عنوان کرد.

هر چند محمد توکل سالیان درازی می تواند موقعیت خود را در سطح اول مدیریت کشتی حفظ کند اما در این تنها مدیریتی ورزش کشور و فدراسیون کشتی معمولاً حمایتی از هیچ حمایتی از او نکردند، در زمانی که آنها ریاست کنفدراسیون کشتی آسیا، رسما خواستار خلع. او شده و این وضعیت استثنایی را از ایران گرفته اند!

فردی به عضویت هیئت رئیسه اتحادیه جهانی نایل، انتخابش به معنای نمایندگی در اتحادیه نبوده و موظف به همه ارسال عضو است. بنابراین الزما حمایت کشورش از او باعث انتخاب نشده و باید نظر دیگر را هم انلد کند. اما در حال حاضر حضور یک ایرانی در هیئت کنگره جهانی به نفع و حداقل از تضییع حقمان جلوگیری می‌کند.

کنایه جنجالی رسول خادم به علیرضا دبیر

نظر رسول خادم به علیرضا دبیر

وی در ادامه گفت:

پس با به موارد بالا و تجربه بیست ساله‌ام معتقدم فرد فرد مناسبی است که:

از مدت‌ها ارتباط مستقیم و حسنه با اعضای کلیدی جهانی و سپس اعضای اعضای (روسای فدراسیون‌های) می‌توانند باشند. توان هزینه از جیب خود را به منظور حفظ و توسعه ارتباطات با افراد را داشته باشید. حداقل در حد محاوره مسلط به یکی دو زبان (انگلیسی، فرانسه، روسی) باشد.

آداب خاص چنین را دانسته و انجام می دهد آن را می توان (تنها در حدود درصد از این آداب، فنی فنی و هفتاد درصد تشریفاتی است!) اگر گزینه اصلی فدراسیون است، فدراسیون هم یکی دو سال زودتر زودتر برنامه های برنامه های هدفمند را آغاز می کند. باشد.

در مجموع و حال حاضر، پیشنهاد من برای گزینه مناسب این کرسی حیدری است چرا آنها از شاخصه‌هایی مانند: عناوین قهرمانی تمکن مالی، آشنایی با زبان، آشنایی با ملزومات اصلی برای ارتباط با چهره‌های چهره‌های اثرگذار مناسب مناسب وچندین حیوانات همسو با. به عنوان تأثیرگذارترین گروه در رای آوری)، با حضور در این موقعیت کمک به کشور مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا