اخبار ارز دیجیتال

صرافی کوین بیس، تحت شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار قرار گرفت!

بعد از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه بورس بایننس اکنون این کمیسیون اقدام مشابهی را علیه آن انجام می دهد؛ به علت عدم رعایت قوانین این مورد صورت گرفته است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) با انتشار بیانیه‌ای تمامی شایعات اخیر و خبر شکایت علیه صرافی کوین بیس به عنوان یک غول صنعت کریپتو داده است. طبق گزارش SEC، کوین بیس در واقع به عنوان یک کارگزار ثبت نشده برای پلتفرم اصلی معاملات ارزهای دیجیتال خود، سرویس کوین بیس پرایم و سرویس کیف پول کوین بیس عمل می کند.

 

شکایت SEC علیه صرافی Coinbase (کوین بیس)

در شکایت جدید دومین Coinbase و CGI (شرکت مادر صرافی) که امروز در دادگاه منطقه جنوبی نیویورک ثبت شد، به نقض قوانین اوراق بهادار متهم شدند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آلاباما احضاریه ای را برای کوین بیس در دادگاه صادر کرده است. در این زمینه، وکلای کوین بیس نیز باید در مدت 28 روز به شرط ارائه دلایل کافی، درباره عدم توقف فروش اوراق بهادار ثبت نشده در آلاباما توضیح دهند.

بورس پایه سکه

به گزارش Verge، مدیر ارشد حقوقی Coinbase اظهاراتی را علیه بیانیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بیان کرده و اعلام کرده است که هیچ قانون روشنی برای صنعت دارایی دیجیتال وجود ندارد که این صرافی ملزم به رعایت آن باشد.

در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این طرح را یک روز قبل از بیانیه جدید اعلام کرد. شکایتی از بایننس (بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان) بر اساس این کمیسیون، بایننس به صورت غیرقانونی در ایالات متحده فعالیت داشته است. در این زمینه بیش از 790 میلیون دلار سرمایه از بایننس و شعبه آمریکایی این صرافی از زمان ثبت شکایت SEC خارج شده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از کوین بیس شکایت کرد!

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا