اخبار روز سینما

کلینت ایستوود آخرین فیلمش را می‌سازد

کمی بیشتر از ماه از سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در طول اسکار می گذرد و همچنان در حال حاضر درحال بحث درمورد این اتفاق هستند. علاوه بر مردم عادی تعداد زیادی از افراد مشهور هم در این مورد صحبت کرده اند. یکی از آن افراد بازیگر فیلم مردی از تورنتو (مردی از تورنتو 2022) یعنی «کوین هارت» می باشد. اون هم با کریس راک و با ویل اسمیت دوست است.

اولین باری که این بازیگر به این موضوع پرداخت در ماه ژوئیه بود؛ او در اتفاق گفته بود که با وجود آن هنوز هر دوی آن را دوست دارد. کوین هارت باز به این موضوع پرداخته است و این است که هم ویل اسمیت و هم راک به ریکاوری نیاز دارد و اعلام می کند که زمان آن رسیده است که عموم مردم از صحبت کردن در مورد این موضوع دست دارند.

این بازیگر است: «مردم هر روز می کنن و بعد از اشتباه هاشون نیاز به زمان ریکاوری دارند. این موضوع دیگه ربطی به جهان نداره، این یه موضوع بین کریس و اسمیت هست. اجازه بدید خودشون حلش کنن. باید بهشون اجازه بدید که به زندگی عادی خودشون برگردن. اگر خودشون بخوان مشکلشون رو حل می کنن و اگه هم نخوان حل نمی کنن.”

این اتفاق اسکار افتاد که کریس راک با همسر ویل اسمیت که به یک بیماری پیدا می شود شوخی کرد. این اتفاق بهای سنگینی برای ویل اسمیت داشت. این بازیگر در این تابستان سکوت خودش را شکست و رسماً از کریس راک عذر خواهی کرد. کریس راک چیزی را رسماً اعلام نکرده است اما نظر می رسد در طول یکی از هایش او هم از اسمیت عذر عذر خواهی کرده است.

کوین هارت در ادامۀ بحث هایش گفته است: «ویل اسمیت کسی که باعث شد کارگردانان پوست سیاه سیاه کار خودشون بکنن، مگه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه برای همین من گله ای از ویل اسمیت نمی کنم و جوری رفتار می کنم که انگار اتفاقی نیوفتا.»

احتمالاً همگی موافق هستیم که بحث های پیرامون این در چند ماه بسیار زیاد بوده است، پس شاید همه حرف های کوین کوین را بدهند و اجازه بدهند که این دو بازیگر مشکلشان را حل کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا