اخبار روز سینما

کلویی کارداشیان و تجربیاتش در مورد رحم اجاره ای!

«کلوئی کارداشیان» که در جولای ۲۰۲۲ به واسطه رحم اجاره‌ای صاحب دومین فرزندش با «تریستن تامپسون» شد در جدیدترین مصاحبه اش از تجربیات مادر شدنش صحبت کرد.

کلوئی در تیزر منتشر شده برای فصل سوم سریال «کارداشیان ها» درباره مشکلات مادر شدن از طریق رحم اجاره ای صحبت کرد.

به گزارش پی ام آپ، وی گفت: مغزم هنگ کرده، این عجیب‌ترین تجربه‌ایه که تاحالا داشتم.

وقتی برای تحویل پسرم به بیمارستان رفتم، گفتم: باشه، این بچه من است و می برمش خانه!

این موضوع هیچ ربطی به پسر بی گناه من ندارد، اما من عمیقاً احساس گناه می کردم که باید پسرم را از آغوش زنی که او را به دنیا آورد، بگیرم، این تجربه مثل یک معامله بود.

آرزو می‌کنم ای کاش مردم با من بیشتر صادق بودن و بیشتر از سختی‌های «رحم اجاره‌ای» حرف می‌زدند، نمیگم که این کار خوب نیست برعکس خیلی هم فوق‌العادست اما اصلا ساده نیست.»

در جای دیگری از سخنرانی خود، کلوئی عدم ارتباط با پسرش را مطرح کرد:

“من فکر می کنم بین زمانی که شما فرزندتان را باردار هستید و زمانی که شخص دیگری فرزند شما را باردار است، تفاوت زیادی وجود دارد!

حداقل اینطوری شما احساس می کنید که با کودک ارتباط دارید و او ضربان قلب شما را احساس می کند و هیچ ارتباطی در این سیاره آنقدر عمیق نیست که شما آن را از درون احساس کنید.

کیم دو بار از طریق رحم اجاره ای مادر شد و خیلی ساده و راحت با این موضوع برخورد کرد اما برای من فرق می کند همه بهم میگن با گذر زمان همه چیز درست میشه و بیشتر با پسرم ارتباط برقرار می‌کنم اما ای کاش مردم کمی بیشتر درباره سختی‌های «رحم اجاره‌ای» صداقت داشتند.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا