اخبار ورزشی

تیم پرافتخار کشتی ایران مجوز حضور در صربستان کسب کرد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، چهل و سومین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به عنوان چهارمین مرحله انتخابی تیم ملی روزهای 4 تا5 خرداد ماه در سالن غدیر ارومیه برگزار شد و در پایان این رقابت ها احمد محمدنژاد جوان 57، رضا به مقام قهرمانی رسید. محمدرضا شاکری 65، محمد بخشی 70، یونس امامی 74، علی سوادکوهی 79، حسن یزدانی 86 کیلوگرم، محمد مبین عظیمی 92، مجتبی گیلیج 97 و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم عنوان قهرمانی را کسب کردند.

گفتنی است پس از رده بندی رزمی کاران کشورمان بر اساس سیکل در اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم، مدعیان اصلی یعنی رضا اطری، یونس امامی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع، قهرمان جام تختی به عنوان تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان شد. به میدان خواهند رفت. پیش از این رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا حضور خود در تیم ملی را قطعی کرد و بدین ترتیب تکلیف 5 وزن از 10 وزن قهرمانی جهان پاک شد.

تیم پرافتخار کشتی ایران مجوز حضور در صربستان کسب کرد!

علیرضا سرلک اگرچه در مسابقات جهانی با قهرمانی در جام تختی بار دیگر به عنوان ملی پوش وزن 57 کیلوگرم ایران نام برد اما پیش از این مسابقات مصدوم شد و به همین دلیل تعیین این وزن به مرحله نهایی موکول شد. محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم این فرصت را پیدا کرد تا با قهرمانی در جام تختی حضور خود در مسابقات جهانی را قطعی کند.

در اوزان 70 و 92 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم پور از حضور در جام تختی معاف شدند و باید دید کشتی گیری در این دو وزن در جام تختی به مصاف هم می رود یا خیر. با مدال آوران طلای سال گذشته در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گیلیج در حالی عنوان قهرمانی را به دست آورد که محمدحسین محمدیان از جام تختی کنار رفت و باید دید کادرفنی به محمدیان فرصت حضور مجدد در چرخه انتخابی را می دهد یا یک بار دیگر به گیلیج اعتماد خواهد کرد. .

به گزارش پی ام آپ، با توجه به شرایط پیش آمده، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی که احتمالا مسابقات انتخابی مجارستان خواهد بود، سایر ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی مشخص خواهند شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا