اخبار روز سینما

کسانی که آیفون دارند باید بخوانند. توصیه های مهم اپل برای دارندگان این گوشی

اپل به همه دارندگان آیفون هشدار می دهد که هرگز گوشی های خود را نفروشند زیرا بسیار خطرناک است. مگر اینکه قبل از فروش از توصیه های اپل پیروی کنید.

به گزارش پی ام آپ؛ اگر قصد دارید آیفون خود را بفروشید، اپل توصیه های جدی برای شما دارد. نادیده گرفتن این توصیه ها خطرناک است و می تواند شما را در معرض افشای اطلاعات قرار دهد.

اپل در بیانیه‌ای رسمی تمام مراحلی را که باید قبل از فروش یا هدیه دادن آیفون یا آی‌پد دنبال کنید، توضیح داده است. اولین قدم این است که داده ها را به دستگاه جدید خود منتقل کنید، اما موارد را به صورت دستی از دستگاه قدیمی خود حذف نکنید.

وقتی با Apple ID خود وارد iCloud می شوید، نباید مخاطبین، تقویم ها، یادآوری ها، اسناد، عکس ها یا هر اطلاعات دیگری را به صورت دستی از آن حذف کنید. با این کار محتوای شما از سرورهای iCloud و هر دستگاه متصل به iCloud حذف می شود.

راه حل آیفون برای پاک کردن اطلاعات

ابتدا با استفاده از iCloud از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. Wi-Fi را روشن کنید و سپس به Settings > Your Name > iCloud > iCloud Backup بروید. سپس روی Back Up Now ضربه بزنید و تا پایان فرآیند به Wi-Fi متصل بمانید.

هنگامی که از محتوای خود نسخه پشتیبان تهیه کردید یا اطلاعات را در دستگاه جدیدی ذخیره کردید، باید نسخه قدیمی خود را حذف کنید. از iCloud و App Store خارج شوید و اگر داده‌های خود را به تلفن دیگری غیر از iPhone (مانند Android) تغییر داده‌اید، iMessage را لغو کنید. برای لغو iMessage، به Settings > Messages بروید و iMessage را خاموش کنید.

سپس به Settings > General > Transfer or Reset device > Erase all content and settings بروید. در نهایت، دستگاه قدیمی خود را از لیست دستگاه های قابل اعتماد حذف کنید. برای پیدا کردن دستگاه‌های مورد اعتماد، به تنظیمات > نام خود بروید، سپس به پایین بروید. می توانید دستگاه های مورد اعتماد را به صورت جداگانه انتخاب کنید و در صورت لزوم آنها را حذف کنید.

اگر این مراحل را دنبال نکنید، مالک جدید ممکن است بتواند به برخی یا همه اطلاعات خصوصی شما دسترسی داشته باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا