عمومی

کرواسی با نتیجه 2-1 مراکش را شکست داد و در جام جهانی سوم شد

ضربه فوق العاده میسلاو اورسیچ باعث پیروزی کرواسی مقابل مراکش در پلی آف مقام سوم جام جهانی شد.

فینالیست‌های سال 2018 پس از ضربه سر شیرجه‌ای از جوسکو گواردیول، پس از ضربه سر ایوان پریشیچ که لورو ماجر را در طول محوطه به ثمر رساند، پس از هفت دقیقه پیش افتادند.

این تنها دو دقیقه طول کشید تا اینکه اشرف دری از فاصله نزدیک پس از ضربه ایستگاهی حکیم زیچ که به طور ناخواسته توسط لوکا مودریچ روی خط دفاعی ارسال شد، به خانه رفت.

کرواسی نایب قهرمان سال 2018، در جام جهانی 1998 نیز با شکست 2-1 هلند سوم شد. جوسکو گواردیول پس از یک بازی خوب طراحی شده، کرواسی را جلو انداخت. لوورو ماجر یک ضربه ایستگاهی را برای ایوان پریشیچ ارسال کرد که او از روی نشانگر خود جدا شد و توپ را به وسط محوطه جریمه هدایت کرد، جایی که گواردیول در موقعیتی عالی قرار داشت و با یک ضربه سر شیرجه ای درخشان توپ را وارد دروازه کرد.

اما تنها دو دقیقه طول کشید تا مراکش گل تساوی را به دست آورد، آن هم از روی یک ضربه ایستگاهی، چرا که ماجر کرواسی سعی کرد توپ را دفع کند اما ضربه سر خود را اشتباه محاسبه کرد و بد گل را از دست داد و اشرف دری مراکشی را که در شش قدم تنها بود، راه اندازی کرد. -جعبه برای ارسال یک هدر با برد نزدیک به خانه. کرواسی سه دقیقه پس از پایان وقت پایانی، زمانی که میسلاو اورسیچ یک شوت خمیده و خمیده را از داخل محوطه به بیرون زد، گل برتری را به ثمر رساند. آنها در نیمه دوم جذاب و بدون گل برتری خود را حفظ کردند.

MNA


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا