اخبار روز

افزایش کرایه تاکسی های اینترنتی واقعیت دارد؟!

به گفته پی ام آپ، مهدی چمران یکشنبه در جلسه 150 شورای اسلامی شهر تهران نیاز به تصویب افزایش کرایه تاکسی اینترنتی دارد سالن شهر می دانست

در ابتدای این جلسه به جلسه اشاره کردید نمایندگان شورا اسلامی با مقام معظم رهبری انقلاب تاکید کرد: شورای شهر نیز باید به رهنمودهای رهبری عمل کند انقلاب پوشیدن.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز وضعیت مالی اسفند سال گذشته مشخص نیست. شهرداری به شورای اسلامی شهر تهران نرسیده است، شهرداری تهران لطفاً درخواست کنید که این گزارش وضعیت در اسرع وقت ارسال شود.

چمران روی نرخ تاکسی اینترنت هم مدعی شد که این هزینه باید به تصویب شورای اسلامی برسد.

وی افزود: کرایه تاکسی های اینترنتی باید بر اساس نظر و رای شورای شهر باشد تا برای مردم موثر باشد.

چمران در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در گروه خبرنگاران با اشاره به جلسه اجماع اعضای شورای اسلامی شهر تهران با مرکز پژوهش های شورای اسلامی گفت: این مرکز برای رفع مشکل برنامه دارد. ترافیک و کاهش یابد آلودگی هوا ارائه می دهد

وی با اشاره به اینکه این طرح در جلسه همفکری مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: پیش بینی مسافت پیموده شده خودرو و انتقال سهم از خودروهای کم مسافت به خودروهای دیگر از جمله موارد این طرح است.

چمران تاکید کرد: توانایی راه های تهران به ماشین تکمیل شده و هم اکنون تردد با دو برابر ظرفیت جاده ها و بزرگراه ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز قرعه کشی انجام می شود و حداقل یک میلیون خودرو به معابر اضافه می شود، گفت: این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که خودروهای با مصرف روزانه 15 تا 20 لیتر فرسوده می شوند. گازوئیل حذف نمی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره بافت های فرسوده و ناایمن گفت: ساختمان های ناایمن باید بررسی شوند تا بیمه شوند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا