اخبار روز

کاهش قیمت گوشت در بازار + قیمت جدید

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، رئیس شورای تامین دام کشور گفت: اکنون قیمت لاشه گوسفند در عمده فروشی ها حدود 330 هزار تومان و گوشت گاو 220 هزار تومان است اما شرکت پشتیبانی امور دام کشور در تهران 353 هزار تومان خریداری می کند. به ازای هر کیلوگرم لاشه حیوان

رئیس شورای تامین دام کشور از کاهش 30 هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم دام زنده در سال جاری نسبت به پایان سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به افزایش واردات گوشت قرمز و مازاد بر واردات گوشت قرمز. دام زنده در کشور روند کاهشی قیمت ها در بازار ادامه خواهد داشت.

«منصور پوریان» در خصوص وضعیت بازار دام زنده و گوشت قرمز، افزود: از ابتدای سال تاکنون قیمت دام زنده در سراسر کشور به طور میانگین بین 135 تا 150 هزار تومان و قیمت لبنیات کوچک بوده است. بره 160 هزار تومان بوده است در پایان سال گذشته کاهش داشته است. بنابراین این امر در کاهش قیمت گوشت قرمز موثر است.

به گفته وی، در پایان سال 1401 قیمت هر کیلوگرم دام زنده 180 هزار تومان بود و از ابتدای امسال به تدریج قیمت دام زنده کاهش یافت تا جایی که اکنون 30 کاهش را نشان می دهد. هزار تومان قیمت دام زنده.

رئیس شورای تامین دام کشور گفت: اکنون قیمت لاشه گوسفند در عمده فروشی ها حدود 330 هزار تومان و گوشت گاو 220 هزار تومان است اما شرکت پشتیبان کسب و کار دامداران کشور در تهران هر کیلوگرم لاشه دام را 353 هزار تومان خریداری می کنند. .

پوریان تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت بره در سایر استان ها به طور متوسط ​​350 هزار تومان است و در برخی از نقاط تهران با همین قیمت ها به فروش می رسد اما در برخی نقاط تهران قیمت ها بالاست.

وی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران لاشه گوسفند را کیلویی 353 هزار تومان از دامداران خریداری می کند اما به شرکت های بسته بندی و قصابی ها با قیمت کیلویی 266 هزار تومان می فروشد که در راستای حمایت از مصرف کننده است.

رئیس شورای تامین دام کشور با تاکید بر اینکه دامداران و دامداران در نیمه دوم مردادماه امسال با مشکل جدی کمبود نقدینگی دام مواجه هستند، تصریح کرد: در صورت تکمیل صادرات 400 هزار رأس دام مازاد، تولیدکنندگان می توانند ادامه دهند. تولید با تامین نقدینگی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا