کاهش بیش از 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس [+جزئیات]
دیزنی پلاس یکی از سرویس استریمهای تازه میباشد و به تازگی خبری در مورد کاهش بیش از 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس منتشر شد.
دیزنی 2.4 میلیون مشترک را در سه ماه پایانی سال 2022 از دست داد. اولین کاهش سرویس استریم از زمان راه اندازی دو سال قبل. به گفته، کاهش بیشتر به دلیل هاستار، نسخه های خدماتی در هند و مناطق منتخب جنوب آسیا است.
کاهش بیش از 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس
- کاهش 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس
در سه سال اول سال 2022، دیزنی هاتست 3.8 میلیون کاهش یافت و سال تقویم را با 161.8 میلیون مشترک به پایان رساند. دیزنی هاستار حق پخش جریانی لیگ برتر هند را در اواسط سال 2022 از دست داد. قبل از ارائه این حقوق، نزدیک به 8 میلیون مشترک سه ماه اول سال در Disney+ ثبتنام کردند تخمین زده میشود نیمی از آنها از دیزنی دیزنی هاستار بودند.
علیرغم این قابل توجه است، در ایالات متحده آمریکا و، دیزنی پلاس حدود 2000 مشترک به آورد و تعداد مشترکین کل به 46.6 میلیون نفر رسید. درآمد مستقیم شرکت با مصرف کننده 13 درصد افزایش یافت و به 5.3 درصد میلیارد دلار، بیش از 78 درصد افزایش یافت و به 1.05 میلیارد دلار رسید.
کاهش 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس
بیشتر بخوانید:
بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.