اخبار روز سینما

اکران فیلم «ستون 14» با محدودیت سنی به دلیل خشونت زیاد در فیلم

امیرحسین همتی کارگردان فیلم «ستون 14» ضمن اشاره به خشونت بالای اولین ساخته خود، تاکید کرد که این فیلم با محدودیت سنی اکران می شود.

امیرحسین همتی کارگردان فیلم سینمایی «ستون 14» ساخته علیرضا قاسم خان که یک سال از صدور پروانه نمایش توسط سازمان سینمایی می گذرد، درباره برنامه ریزی برای اکران این فیلم گفت: طبیعی است که ما علاقه مند به اکران فیلم ما هستند». این روزها در حال مذاکره با پخش کننده برای نمایش عمومی فیلم هستیم. منتظریم تا شرایط مناسبی برای اکران فیلم پیدا کنیم و امیدواریم بتوانیم در تیرماه سال جاری فیلم را در سینماها اکران کنیم.

این کارگردان درباره بهبود روند فروش فیلم های اکران شده گفت: درست است که شرایط فروش فیلم ها در گیشه نسبت به قبل بهتر شده است اما با توجه به هزینه های تولید یک فیلم امکان فروش آن وجود ندارد. . هر یک از فیلم هایی که در حال حاضر در حال اکران هستند. به عنوان یک فروش خوب توصیف شده است. به جز فیلم «فسیل» که در نهایت باعث رونق سالن ها شده، بقیه فیلم ها شرایط چندان مساعدی نداشته اند.

همتی ادامه داد: انتظار داریم این روند بازگشت مردم به تئاتر ادامه داشته باشد. بچه های سینما در دل این افراد هستند و امیدواریم بتوانند فضای کاری خوبی داشته باشند و زندگی خود را به خوبی بگذرانند. امیدواریم چرخه تولید فیلم متوقف نشود و ما به عنوان اعضای خانواده سینما بتوانیم حضور موفقی در چرخه اکران داشته باشیم.

کارگردان «ستون 14» همچنین درباره توانایی فیلمش در جذب مخاطب در دوره اکران عمومی گفت: این فیلم اولین فیلم من است و باید این واقعیت را بپذیرید که فیلم های کمدی همیشه عملکرد بهتری در چرخه فروش سالن ها داشته اند. . . امروز هم کمدی ها بهتر می فروشند اما فیلم من کمدی نیست. «ستون 14» فیلمی اجتماعی است که گروه سنی بالای 15 سال برای آن در نظر گرفته شده است. در قسمت های پایانی فیلم خشونت بیشتر می شود، بنابراین محدودیت سنی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قسمت هایی از این فیلم فضایی خشن دارد و از این منظر می توان این فیلم را متفاوت از دیگر فیلم های ایرانی دانست. در عین حال با توجه به موضوع فیلم و بازی خوب بازیگران، امیدواریم مردم آن را دوست داشته باشند و تماشای آن را توصیه کنند. رضایت مخاطب برای من بیش از هر چیز دیگری مهم است و امیدوارم در راستای این رضایت بتوانیم فروش خوبی داشته باشیم و امکان ورود به عرصه فیلم های قدرتمند بعدی را پیدا کنیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا