اخبار روز سینما

کارگردان فیلم علفزار در حال ساخت فیلم جدیدش! /فیلمی جنایی در مسیر فجر

کاظم دانشی کارگردان سینما که سال گذشته اولین فیلم خود به نام «علفزار» را روی پرده سینماها گذاشت، از ساخت پروژه سینمایی جدیدش در فضایی جنایی با نام «اردوبهشت» خبر داد.

کاظم دانشی کارگردان سینما درباره آخرین پروژه سینمایی خود به نام اردوبهشت که مدتی است برای ساخت آن درخواست پروانه ساخت دارد، گفت: این فیلم نیز فضایی شبیه به فیلم قبلی من به نام «علفزار» دارد که داستان آن در فضای دادگاه روایت می‌شود و یک اثر جنایی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این پروژه مربوط به یکی از جنجالی ترین پرونده های قضایی است که در دهه 80 اتفاق افتاد.

این کارگردان سینما تصریح کرد: نکته مهم این است که اتفاقی که در این پرونده افتاد، مانند «علفزار» است،برداشتی آزاد از چند پرونده مشابه جنایی است.

دانشی ادامه داد: داستان فیلم در شهری کوچک در حاشیه استان تهران روایت می شود و تاکید می کنم فیلمنامه «اردوبهشت» از چند مورد مشابه شکل گرفته و روایت مستقیم یک پرونده نیست.

کارگردان فیلم سینمایی «علفزار» در پایان تاکید کرد: «اردوبهشت» فیلمی پربازیگر خواهد بود که بازیگران مطرح سینمای ایران نیز در آن حضور خواهند داشت. در حال حاضر منتظر دریافت پروانه ساخت هستیم تا پیش تولید این فیلم را آغاز کرده و تابستان امسال جلوی دوربین ببریم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا