اخبار ارز دیجیتال

چگونه در کمتر از 30 ثانیه شت کوین بسازیم؟

در حالی که رشد انفجاری ممکوین ها (شت کوین ها) در هفته های اخیر توجه فعالان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است، ویدئویی در رسانه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد چگونه هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد، می تواند در زمان بسیار کوتاه و با سهولت، یک توکن جدید راه اندازی کند.

به گفته کوین تلگراف، این ویدیوی ویروسی توسط کاربر هنرهای دیجیتال جانی شنکمن، که از دسته توییتر “whitelights.eth” استفاده می کند، منتشر شده است و نشان می دهد که چگونه در 27 ثانیه یک ارز دیجیتال جدید را از ابتدا راه اندازی کرد و آن را “EASY_MONEY” نامید. اما رکورد 27 ثانیه ای او اندکی بعد توسط کاربر دیگری با 22.45 ثانیه شکسته شد.

آدرس پلتفرم مورد استفاده در ویدیو برای ایجاد شات کوین:
https://docs.openzeppelin.com/contracts/4.x/wizar

پلتفرمی که Shankman برای ایجاد بیت کوین خود استفاده کرده است متعلق به شرکت امنیت سایبری OpenZeppelin است و با استفاده از ابزار “Contracts Wizard” آن، می توان با چند کلیک ساده یک توکن اتریوم (ERC-20) ایجاد کرد. کاربران جدید همچنین می توانند ویژگی های خاصی را به توکن خود اضافه کنند.

پس از تهیه کد شات کوین خود در این سایت، شانکمن به پلتفرم دیگری به نام «ریمیکس» روی می آورد. وظیفه Remix این است که قرارداد هوشمند را برای این توکن جمع‌آوری کند و سپس آن را در یک شبکه خاص مستقر کند. شایان ذکر است که Shankman توکن EASY_MONEY خود را در شبکه آزمایشی اتریوم در این ویدیو توسعه داده است.

شانکمن همراه با ویدیوی خود نوشت که این حرکت را فقط برای اهداف آموزشی انجام داده و تأکید کرده است که EASY_MONEY یک توکن واقعی در شبکه اصلی اتریوم نیست.

ویدیوی Schenkman که در بالا برای مشاهده شما ارسال شده است، تنها در توییتر و چندین حساب کاربری مختلف در مجموع حدود 3 میلیون بازدید داشته است.

همانطور که ممکن است دیده باشید یا شنیده باشید، اخیرا توکن کاملا بی فایده به نام PEPE از زمان عرضه خود در 14 آوریل (25 آوریل) حدود 5000 درصد رشد داشته است و به عامل اصلی برای تمرکز مجدد کاربران در بیت کوین تبدیل شده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا