اخبار ورزشی

چه باشگاه هایی در لیگ می توانند جلوی تیم پپ را بگیرند؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ و به نقل از GOAL، چستر سیتی برای پنجمین بار در شش فصل گذشته، متر او قهرمان لیگ برتر شد. به نظر می رسید که آرسنال می تواند مسلط شود شهر لیگ برتر انگلیس تمام می شود اما بالاخره پسرها آرتاتا آنها تسلیم تیم بسیار سازنده پپ گواردیولا شدند. با این حال، پیروزی دوباره این سوال را ایجاد می کند که چگونه تیم های دیگر می توانند آنها را متوقف کنند. سایر تیم ها و مدعیان در تابستان امسال چه باید بکنند تا فاصله را کم کنند یا حتی از تیم گواردیولا پیشی بگیرند؟

بیایید نگاهی به این داستان در زیر بیاندازیم:

توپچی ها

هیچ کس انتظار نداشت که آرسنال این فصل قهرمان شود. در نهایت آنها کوتاه آمدند، اما نشان دادند که به لطف مربیان متخصص و برخی خریدهای زیرکانه در بازار نقل و انتقالات، توانستند فاصله بین خود و منچسترسیتی را به طرز معناداری کم کنند. چالش در حال حاضر این است که آنها در این فصل چه کاری انجام داده اند و انجام کارها در تابستان برای آن بسیار مهم است. آرسنال باید تیمی بسازد که وقتی میکل تضمین کند آرتاتا 11 حرکت مورد علاقه مردان اصلی، افت سطح فنی تیم به اندازه الان احساس نمی شود.

آنها باید بازیکنان باکیفیتی را به تیم بیاورند آرتاتا اجازه دهید او با اعتماد به نفس بازیکنان خود را عوض کند و بداند که کسانی که وارد ترکیب می شوند می توانند در همان سطح ستاره های فیکس به بازی ادامه دهند. پپ گواردیولا دقیقا می تواند این کار را انجام دهد. شهر انجام دهد اما آرتاتا شما نمی توانید و به همین دلیل است که آرسنال در این فصل رنج کشید.

وقتی ستاره های بزرگ تیم مصدوم شدند، آرسنال نتوانست سطح خود را حفظ کند. به همین دلیل است آرتاتا او دکلان رایس را می خواهد و حضرت موسی کایسادو آنها نیز ادعا می کنند که به استادیوم امارات برود سنگ تراشی کوه آنها در چلسی تحت نظر هستند. هر سه بازیکنانی هستند که نشان داده اند می توانند در بالاترین سطح رقابت کنند و این چیزی است که آرسنال برای اینکه بتواند رقابت کند به آن نیاز دارد. شهر رقابت کنند

در نهایت باید تصمیمات سختی گرفته شود. چند بازیکن، مانند کیران شنا کردنسنگ گرانیت xhaka و امیلیو اسمیت رو می تواند ورزشگاه امارات را ترک کند تا تیم را بازسازی کند، اما اگر این چیزی است که برای بالا بردن سطح نیاز است، پس آرتاتا از انجام آن ترسی نخواهید داشت.

جذب یک ستاره جایگزین به بوکایو ساکاکاملا ضروری است. در حالی که خرید یک مدافع میانی جدید نیز مورد نیاز است. ترتیب قرارداد ویلیام بیرون آمد باید در صدر لیست کارهای تابستانی توپچی ها قرار گیرد.

آرسنال باید تیمی داشته باشد که بتواند پا به پا باشد شهر رقابت و حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده. برای این کار باید فعالیت تابستان امسال به بهترین شکل انجام شود.

چه باشگاه هایی در لیگ می توانند جلوی تیم پپ را بگیرند؟

منچستر یونایتد

وقتی منچستریونایتد در ژانویه، شهر شیاطین سرخ را شکست داد، فاصله بین شیاطین سرخ و تیم شهر چندان زیاد به نظر نمی رسید. چهار ماه بعد، تفاوت زیادی در کیفیت بازی و اعضای تیم وجود داشت. در حالی که که شهر از فوریه به بعد، یونایتد با کسب قدرت بیشتر، سقوط کرد و در آستانه سقوط قرار گرفت.

اولویت شماره یک اریش تنهاچ در تابستان، جذب یک مهاجم است و او آن را پنهان نمی کرد، اما حتی اگر می توانستند، ویکتور osimán یا هری آشنایی آنها همچنان یک دروازه بان خواهند داشت که نمی تواند از پشت بازی کند و یک هافبک هم همینطور برونو فرناندز و کاسمیرو او اعتماد می کند، او مسئول است. یک هافبک جوان و پویا به آنها کمک می کند تا فاصله خود را با آنها کم کنند شهر همانطور که نیاز فوری به جذب یک دروازه بان باهوش وجود دارد، اما با توجه به پول کم منچستریونایتد و فروش باشگاه هنوز حل نشده است، احتمالا حداقل یک سال طول می کشد تا یونایتد دوباره آماده رقابت شود. شهر بودن

چه باشگاه هایی در لیگ می توانند جلوی تیم پپ را بگیرند؟

لیورپول

همه طرفداران فوتبال امیدوارند که لیورپول این بار پس از یک فصل ناامیدکننده، این بار قدرتمندتر از قبل شود و قدرتمندتر از قبل به صحنه رقابت ها بازگردد. با این حال، آیا این برای سقوط منچسترسیتی کافی خواهد بود؟ ما چندان مطمئن نیستیم. فراموش نکنید که قرمزها در چهار سال گذشته سه بار 90 امتیاز یا بیشتر به دست آورده اند و در این سه فصل فقط یک بار قهرمان لیگ برتر شده اند. شکی نیست که فعالیت مجدد آرسنال استثنایی بوده است. در حالی که با افزایش سرعت رشد نیوکاسل، اگرچه انتظار داریم منچستریونایتد و چلسی در فصل آینده قوی تر باشند، تیم گواردیولا بیشترین توجه را به خود جلب خواهد کرد. لیورپول همیشه نشان داده که می تواند شهر برای متوقف کردن

لیورپول چگونه باید این کار را انجام دهد؟ آنها باید بازیکنانی شبیه به خریدهای بین ژوئن 2017 و ژوئیه 2018، زمانی که محمد صلاح، به ثبت رسانده اند، به کار گیرند. اندی رابرتسون، باکره هنر مادر، آلیسون بکر و فابینیوس او به تیم پیوست و همه چیز را برد. حالا آنها باید دو هافبک و یک مدافع میانی را به خدمت بگیرند. لیورپول لزوما به فوق ستاره ها و نام های بزرگ نیاز ندارد، اما آنها به ستاره هایی نیاز دارند که بتوانند بدود، در برابر سختی های لیگ برتر مقاومت کنند و بدنی آماده و عملکرد ثابت داشته باشند و البته بازیکنانی مانند صلاح. تارانته الکساندر-آرنولد و دیگران کمک می کنند تا آزادانه روی زمین عمل کنند.

چه باشگاه هایی در لیگ می توانند جلوی تیم پپ را بگیرند؟

چلسی

مائوریسیو پوچتینو چلسی اگر بخواهد فصل آینده رقابت تنگاتنگی با منچسترسیتی داشته باشد، کار سختی در پیش دارد، اما نکته مثبت این بازیکن آرژانتینی این است که حداقل در پل استمفورد در مقایسه با مربیان قبلی نتایج بدی نمی گیرد. چلسی در 12 ماه گذشته یک شکست بزرگ بوده است و بیشتر تقصیرها باید متوجه مالکیت جدید باشد. و غیره سخن، گفتار رویکرد آنها به بازار نقل و انتقالات شرم آور بود و مربیان آنها را چه توماس ساخت شکافگراهام پاتر یا حتی فرانک لامپنمی تواند خوب کار کند

چلسی باید در تابستان از شر بازیکنان زیادی خلاص شود، آنها باید تیم بسازند پوچتینو تعطیل کردن، که قابل کنترل است، زیرا در حال حاضر با تعداد بازیکنانی که در فهرست دارند، انجام این کار تقریبا غیرممکن است. بازیکنان خوبی در چلسی وجود دارند و آنها توسط یک مربی خوب هدایت می شوند که می داند برای موفقیت در لیگ برتر چه چیزی لازم است.

اگر او بتواند یک تیم 25 نفره داشته باشد و بتواند بدون حواس پرتی کارها را انجام دهد، مطمئناً چلسی را حداقل به جمع چهار تیم برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا خواهد برد، اما با فروش چند بازیکن و سپس اضافه کردن یکی دو بازیکن. یکی دیگر، به خصوص یک مهاجم، کاملاً انتقادی است.

چه باشگاه هایی در لیگ می توانند جلوی تیم پپ را بگیرند؟

نیوکاسل

گردابی هاو او در نیوکاسل کار قابل توجهی انجام داده و آنها فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند داشت. فرم فعلی آنها مطمئناً با منچسترسیتی فاصله زیادی دارد، اما تعداد کمی از کارشناسان پیش بینی می کردند که کلاغ ها در این فصل تا این حد موفق باشند. با مالکانی که باشگاه دارد، آنها از امکانات مالی برای تقویت تیم خود در تابستان برخوردار هستند و احتمالاً تأثیر زیادی در بازار نقل و انتقالات خواهند داشت. این تیم در حال حاضر یک خط دفاعی عالی دارد، اما یک مدافع چپ جدید جذب خواهد شد زیرا کیران شنا کردن او به هدف شماره یک آرسنال تبدیل شده است.

شنا کردن مطمئناً فرم نیوکاسل را بهبود می بخشد. کالوم ویلسون فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، اما می تواند از یک مهاجم مرکزی جدید نیز استفاده کند. خارج از کشور برای بهبود بیشتر سطح خط حمله. نیوکاسل بزرگترین ستاره ها را در اختیار ندارد و با توجه به رقابت در لیگ قهرمانان فصل آینده، این ترکیب را تقویت می کند هاو و توانایی او در چرخش ترکیبش برای دستیابی به نتایج عالی حیاتی خواهد بود.

چه باشگاه هایی در لیگ می توانند جلوی تیم پپ را بگیرند؟

تاتنهام

اولین نکته مهم این است که مدیران باید سرمربی تعیین کنند. اسپرز در این فصل از بحرانی به بحران دیگر رفته است و فصل ناامیدکننده آنها نتیجه مستقیم تصمیمات وحشتناک باشگاه است و دانیال بزرگ گرفته اند. باید یک مدیر جدید وارد تیم شود تا ثبات را به تیم بیاورد و سپس باشگاه نیاز به احیای مجدد دارد تا بفهمد به کجا می‌خواهد برود زیرا احساس می‌کند در حال حاضر یک باشگاه بدون برنامه است.

آینده آشنایی به هر شکل ممکن باید مشخص شود. اگر او قرارداد جدیدی را امضا نکند، آنها باید ستاره خود را بفروشند، هرچند این تماس سخت است. سران تاتنهام نمی توانند در تابستان آینده شخصی مانند او را خریداری کنند آشنایی در انتقال رایگان از دست بدهند پول حاصل از فروش چنین بازیکنی به اسپرز اجازه می دهد تا تیم خود را در تابستان امسال تقویت کنند. از نظر حساب، آنها درحال حاضر آنها کیلومترها با منچسترسیتی فاصله دارند، اما حداقل باید روند بازسازی را شروع کنند وگرنه حتی بیشتر از این عقب خواهند ماند.

چه باشگاه هایی در لیگ می توانند جلوی تیم پپ را بگیرند؟

تجهیزات دیگر

از این به بعد نمی توان گفت کدام باشگاه می تواند در فصل آینده پیشرفت کند و مدعی باشد. شاید آره برای شمارابرت دوزربی اگر بتواند به همین منوال ادامه دهد، فصل بعد در جمع چهار تیم برتر خواهد بود، اما احتمالاً در تابستان امسال یکی دو ستاره را از دست خواهد داد زیرا باشگاه های بزرگ به دنبال او هستند. الکسیس مک آلیستر و کایسادو هستند. با این حال، یک چیز که برای شما چیزی که او نشان داده این است که در بازار نقل و انتقالات فوق العاده باهوش است و در صورت از دست دادن این بازیکنان، انتظار می رود به سرعت برای جایگزینی آنها اقدام کند.

دوزربی او یک مربی فوق العاده با استعداد است و تحت هدایت او، مرغ های دریایی بهترین شانس را برای جایگزینی باشگاه های بزرگ دارند، زمانی که باشگاه های بزرگ در زمان های حساس فصل سقوط می کنند. با این حال، برای شما فصل آینده مسابقات اروپایی برگزار می شود و این از تیم بیشتر می خواهد، بنابراین آنها باید ابزارهای موفقیت را داشته باشند. دوزربی قرار دادن ایوان فرگوسن استعداد بزرگی به نظر می رسد و دنی ولبک او فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، اما معتقد است که باید مهاجمی با کیفیت بالاتر بیاورند تا به پیشرفت بیشتر تیم کمک کند. استون ویلا از زمان حضور آن ها امری در این فصل گام های بلندی برداشته است و انتظار می رود که کل تیم را در تابستان تقویت کند، اما جاه طلبی او مطمئناً این است که فاصله بین چهار تیم برتر را کم کند، نه فقط منچسترسیتی.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا