اخبار روز سینما

چهره محبوب جهان مد،خانه را ترک کرد!

«تام فورد»، طراح نامدار مد، اعلام کرد که پس از سال‌ها خانه مد خود را ترک می‌کند.

پی ام آپلود- تام فورد پس از دهه‌ها فعالیت‌ها در بالاترین سطح تجارت خوش‌پوشی، احتماالً به‌طور کامل از دنیای مد کناره‌گیری و خود را بازنشسته کند.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود،فورد تنها در طول چهار سال به جایگاه مدیر خلاقیت گ وچی رسید تا سال ۱۹۹۹ این خانه مد ورشکسته را به ارزش بیش از چهار میلیارد دلار رساند.

تام فورد پس از دهه‌ها فعالیت در بالاترین سطح تجارت خوش‌پوشی، احتمال دارد از دنیای مد کناره‌گیری کامل شود و خود را بازنشسته کند.

تام فرود از زمانی که در سال ۱۹۹۰ وارد گوچی شد، چهره محبوب جهان مد بوده است. او تنها در طول چهار سال به جایگاه مدیر خلاقیت گوچی رسید و تا سال ۱۹۹۹ این خانه به ارزش بیش از چهار میلیارد دلار رسید.

در ادامه و پس از سرپرستی خانه مد ایو سن لوران از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴، نام تجاری منام خود (تام فورد) را در سال ۲۰۰۶ تاسیس کرد.

این طراح ۶۱ ساله متولد تگزاس پس از گذشت حدود دو دهه به‌تازگی «مجموعه نهای» خود را ارائه کرده است.

این اتفاق پس‌ازآن رخ داد که گفته شد فورد و شریک تجاری دیرینه‌اش، دومنیکو دی سوله، شرکت را به قیمت حدود سه میلیارد دلار در اوت سال به استی لادر فروخ ته‌اند.

جداشدن برونو سیالی

ماه آوریل را با خبر جداشدن برونو سیالی از لنوین آغاز کردیم و هنوز به پایان ماه نرسیده ایم که تام فرود هم اعلام کرد خانه مدش را ترک می کند.

Fade to Black را اداره می کند. آثار کلاسیک ازجمله فیلم تحسین‌شده «یک مرد مجرد» (A Single Man) را کارگردانی کرد.

در آخرین مجموعه تام فورد مدل‌هایی‌ را می‌بینیم که از میان بایگانی‌های لباس‌های فورد عبور می‌کنند، جایی که مجموعه‌های مدل‌ها و سوپرمدل‌ها مانند امبر والتا، کارلی کلوس، کارن السون و جوآن اسمال و… در جعبه‌های شیشه‌های با حرکات و هم‌آوری‌های من یرقصند هستند.

خود فورد نقش اصلی را بازی می کند. بیرون از سازه‌های قفس‌مانند راه می‌رود و گویی تاریخچه فعالیت‌های خود را در م یان آواز پریان سیاه‌پوش مرور می‌کند.

علاقه‌مندان مد بر اساس اندکی که به آن‌ها داده شده است، این ویدیوی راه مچون تابلو جدایی از این صنعت را خواهند دید، اما رمزگشایی آن شبیه معما است و تام فرود هم برای روشن‌شدن ماجرای جستجوی نمی‌کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا