اخبار روز سینما

مرد هزار صدایی که پیر شد! وضعیت عجیب پیری آقای صدا در عکس جدیدش!

امروز علیرضا امیر قاسمی صاحب و مجری شبکه طپش عکسی از خود در کنار ابراهیم حمیدی خواننده 73 ساله قبل از انقلاب منتشر کرد. کاربران متوجه صورت شکسته ابی شدند.

علیرضا امیر قاسمی صاحب و مجری کانال طپش در کنار ابی

بیوگرافی ابی و همسرش

ابراهیم حامدی که همه ما او را با نام ابی می شناسیم صدای ایران زمین است. همه نسل های دهه پنجاه به بعد از صدای ابی خاطراتی دارند و تک تک آهنگ های او را از روی قلب می دانند. ابراهیم حامدی معروف به ابی متولد 8 خرداد 1328 در تهران خواننده است.

او دیپلم ریاضی دارد، در ایران بیشتر به آقای صدا معروف است. قبل از انقلاب کارمند فرهنگ و هنر بود. او 4 خواهر و یک برادر داشت، برادرش خیلی وقت پیش فوت کرد، پدرش خیاط و مادرش خانه دار بود.

ابی در سال ۱۳۵۳ با فاروز مقدادی ازدواج کرد و صاحب سه دختر به نام‌های عسل، سایه و خاتون شد. او پس از جدایی از همسر اولش، با مهشید برومند آشنا شد که از همسر سابقش که فرزندخوانده ابی است، پسری به نام فرشید نیز دارد.

ابی با مهشید برومند در یکی از اجراهایش در گوتنبرگ آشنا شد، مهشید برومند که مدیر برنامه های ابی نیز هست در بیشتر کنسرت های او حضور داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا