اخبار ارز دیجیتال

چرا CTFC از بایننس و ژائو شکایت کرد؟ نگاهی نزدیکتر به پرونده جنجالی بازار

شکایت روز نظر مجمع آتی کالای ایالات متحده از صرافی‌ جهان، به‌دلیل تأثیر منفی قوانین باعث کاهش قیمت بیت کوین زیر ۲۷ هزار دلار و کاهش ۲۲ درصدی ارزش کل بازار ارز دیجیتال دیجیتال می‌شود. در ادامه بررسی این پیشنهادات کوتاه توسط بایننس و مشاور آن چانگ پنگ ژائو تشخیص است.

اشتباهات بایننس

به گزارش خبرنگار پوتین، طبق پرونده شکایت کمیسیون اقتصادی ایالات متحده آمریکا، بایننس می‌تواند دیجیتالی را برای مشتریان دولت آمریکا انجام دهد که این نهاد نظارتی بر آن‌ها را «کالا» می‌داند.

بنا به گفته این کمیسیون، بیت کوین، اتریوم و لایت کوین کالا می‌شوند. البته، در حالی که نتیجه‌ای از میان نهادهای نظارتی وجود دارد که بیت یک کالا می‌شود، بورس و اوراق بهادار در چندین مورد متعددی اعلام کردند که اتریوم یک منبع سهامدار بهادار است.

کمیسیون تجارت ادعا می کند که قرار است بایننس از طریق شرکت های مستقل و مستقل بایننس ایالات متحده آمریکا (Binance.us) به خدمات آمریکایی ندهد. با این، این مجموعه در داخل آمریکا برای شرکت های مهم سازمانی و در طول زمان توسعه یافته است.

به گفته این، علیرغم اینکه صرافی و چانگ پنگ می‌دانستند این برای نظارت بر بایننس ایجاد می‌کنند، آن‌ها را نادیده و کمک می‌کنند تا فرآیندهای نظارتی نظارتی را دور دور انجام دهند.

این کمیسیون نادیده‌گرفتن چنین قوانینی باعث شد تا بایننس مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰ میلیون نفر از میلیون‌ها میلیون تومان از درآمد حاصل شود). در همین زمان، مشتریان مستقر در ایالات متحده حدود ۱۶درصد از حساب‌های بایننس رادیه‌ها.

این کمیسیون بایننس از تکنیک های مختلف برای فرار از الزامات نظارتی که کرده است استفاده می کند. از جمله عدم استقرار یک دفتر مرکزی ثابت با این هدف که بایننس مشمول قوانین منطقه نشد.

فرار از نظارت بر احراز هویت

علاوه بر این، طبق ادعای کمیسیون کالای بایننس و کارمندان، کارکنان را رای می‌دهند که از «VPN» برای دورزدن روند احراز هویت استفاده می‌کنند که امری خلاف قانون است. این صرافی همچنین مشتریان مهم خود در ایالات متحده در حساب‌های ایالات متحده در شرکت‌های پوششی کرده تا نظارت‌های قانونی فرار کنند.

در نهایت بررسی آتی کلا، بایننس را به بی‌توجهی به قوانینی می‌کند که از غیرقانونی مالی جلوگیری می‌کند.

این آژانس در شکایت خود نوشته است:

بایننس، هیچ‌گاه به هیچ عنوانی در هیأت‌های تجاری، قوانین فدرالی را نادیده ثبت نکرده است که یکپارچگی و بازارهای مالی ایالات متحده نیاز به دولت دارد. است است است از قوانینی که برای جلوگیری و کشف پول‌شویی خدمات مالی تروریسم طراحی شاده‌.

این کمیسیون کلی در پرونده شکایت خود از بایننس دنبال احکامی از جمله ممنوعیت نتایج و کسب نامشروع و دریافت جریمه است.

طبق، بایننس همچنین به گزارش چینی برای پلتفرم خود کمک کرده، در حالی که عملاً قوانین احراز احراز هویت ضدپول‌شویی فرار کرده است و علیرغم علیرغم اینکه ارزهای دیجیتال به طور کامل چین ممنوع است.

چانگ پنگ، سیم‌کار بایننس، در پاسخ به کالای شکایت و نتایج وارد شده در توییتر به عدد ۴۴ »معروف اشاره کرد؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ نشانه‌های از چهارگانه بایننس که با استفاده از آن از اظهارنظر درباره چیزهایی که به نظرش اخبار جعلی جعلی جعلی جعلی جعلی جعلی جعلی اخبار اخبار جعلی

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا