اخبار روز سینما

چرا هانده ارچل اجازه نداشت سوار جت شخصی دوست پسرش بشه؟

دوست پسر جدید هانده ارچل توسط آکیف یامان گزارشگر ترک دیده شد. این زوج در فرودگاه دیده شده بودند، ویدیویی آن‌ها زمانی که دست به دست هم می‌رسیدند.

دوست پسر جدید هانده ارچل


خبر جدید:

هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی در دیزنی لند پاریس دیده شدند. این زوج که در روزهای گذشته از فنلاند برگشتند، مقصد بعدی شان لندن است. اما به اینکه هنوز خانواده سابانجی اجازه نداده‌اند، نمی‌توان دخترش را جت جت شخصی به ببرد دوست داشت. به همین دلیل باید با هواپیما سفر کنند.


هاکان سابانجی و هانده ارچل روزهای گذشته در کنار یکدیگر دیده شدند، که باعث شایعه شدند رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی (فرزند خانواده ثروتمند ترک) منتشر شود.

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش هنگام خروج از ترکیه در فرودگاه با هم دیده شدند. سپس این زوج از پاریس باز می‌گشتند، یامان گزارشگر معروف ترکیه را شکار کرد و مصاحبه‌ای انجام داد. یامان این ویدیو را منتشر کرد و خبر رابطه را تایید کرد.

استوری جدید بورجو بیریجیک بازیگر زیبای ترک درباره فیلم برادران لیلا

هانده ار این مصاحبه چنین میگوید:

تشکر می‌کنم، نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم.

رابطه هانده ارچل و هاکان سابانج

هانده ارچل و هاکان سابانجی در فرودگاه دیده شدند!

خانواده سابان اهل ترکیه فعال در تجارت و کارآفرینی، که در حال حاضر پس از کوچ، به‌عنوان دومین ثروتمند ترکجی، می‌شوند. خانواده سابانجی توسط حاجی سابانجی بنیان‌گذاری‌ها و نسل‌های نسل سوم از این خانواده، که ساکیپ سابانجی می‌باشند، کنترل شرکت‌ها و دارایی‌های خانواده سابانجی را برعهده دارند برعهده دارند.

دوست پسر جدید هانده ارچل

ویدیوی رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی :


این خانواده از طریق شرکت سابانجی هولدینگ، مالکیت ۷۰ تابعه و زیرمجموعه را در اختیار دارد که برای نمونه شرکت‌هایی چون: پگاسوس، اکبانک، تمسا، آویوا اس‌ای و انرژیسا انرژی، اشاره می‌کند. دانشگاه سابانجی نیز به این خانواده می‌باشد.

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش
هانده ارچل و دوست پسر جدیدش

مجله فوربز سال 2004 دارایی خانواده سابانجی را معادل 4 میلیون دلار برآورد کرد و این خانواده را در 117 از ثروتمندترین افراد جهان رتبه بندی کردند. هاکان متولد 14 فوریه 1991 (سی و یک ساله) در استانبول است. آرزو و عمر سابانجی پدر و مادر او هستند.

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است که با بازی در سریال دختران آفتاب وارد حرفه گاشی می شود. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، سریال «تو در خانه‌ام را بزن» است.

تاریخ انتشار اولین فیلم سینمایی هانده ارچل مشخص شد !

هاکان سابانجی و هانده ارچل
هاکان سابانجی و هانده ارچل

او همچنین برای بازیگری نیز می‌باشد و در بسیاری از مدل‌های تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تأثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا