اخبار ارز دیجیتال

چت بات هوش مصنوعی خالق بیت کوین معرفی شد!

چت بات هوش مصنوعی خالق بیت کوین معرفی شد! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

خالق ربات چت هوش مصنوعی بیت کوین او با نام ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. شاید ساتوشی ناکاموتو هرگز فکر نمی کرد که روزی چت باتی به نام او متولد شود.

دو کارشناس هوش مصنوعی در حرکتی جالب برای ارائه خالق ربات چت هوش مصنوعی بیت کوین ساتوشی ناکاموتو که به عنوان خالق ارز دیجیتال بیت کوین شناخته می شود، هرگز فکر نمی کرد که روزی در عصر تکنولوژی، یک چت بات با نام او (Talk2Satoshi) معرفی شود تا به تمام سوالات کاربران در مورد بیت کوین، اقتصاد و امور مالی پاسخ دهد. پاسخ

بیشتر بخوانید: آزمایش ربات چت Tako AI در Tik Tok آغاز شد. پیشنهاد ویدیو بر اساس دستورات کاربر!

چت بات هوش مصنوعی خالق بیت کوین معرفی شد

با اينكه ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین او حدود 12 سال پیش ناپدید شد و هیچ فعالیتی در این تجارت ندارد زنجیره بلوک اینطور نیست، اما اکنون دو متخصص هوش مصنوعی یک چت بات جدید ساخته اند که از طریق آن می توانید با خالق مرموز بیت کوین صحبت کنید.

پیر کوربین، یکی از برگزارکنندگان جشنواره فیلم بیت کوین، به همراه توسعه دهنده ای به نام هوگو فررا، یک ربات چت هوش مصنوعی جدید به نام Talk2Satoshi توسعه داده اند که هدف آن پاسخگویی به سوالات در مورد بیت کوین و اقتصاد است.

چت بات هوش مصنوعی خالق بیت کوین معرفی شد

این مدل اساساً همان ChatGPT است، البته بر روی داده های محدود، از جمله ایمیل های عمومی ناکاموتو و پست های انجمن آموزش دیده است. علاوه بر این برای آموزش آن از منابع دیگری مانند کتاب «استاندارد بیت کوین»، «قیمت فردا» و فیلم The Great Reset and the Rise of Bitcoin استفاده می شود و در آینده از منابع بیشتری استفاده خواهد شد.

به طور کلی، پاسخ‌های ربات گفتگوی Talk2Satoshi معمولاً در مورد آن هستند آینده ارزهای فیات مشخص نیست و پاسخ امیدوارکننده ای در مورد بیت کوین می دهد. البته بسته به نحوه بیان سوالات می توانید پاسخ های متناقضی بدهید. به عنوان مثال، در پاسخ به این سوال که «آینده بیت کوین چیست؟»، پاسخ‌های جداگانه‌ای داد که هم «امیدبخش» و هم «نامشخص» را برای ارز دیجیتال نشان می‌دهد.

مانند ناکاموتو، این چت بات در مورد افشای هویت واقعی خود بسیار محتاط است و اغلب پاسخ زیر را ارائه می دهد:

اسم واقعی من زیاد مهم نیست آنچه مهم است تمرکززدایی از قدرتی است که بیت کوین ارائه می دهد و پتانسیلی که برای تغییر سیستم های مالی دارد.

چت بات هوش مصنوعی خالق بیت کوین معرفی شد

نکته مهمی که در پایان مقاله باید به آن اشاره کرد این است که پیشرفت های اخیر بیت کوین مانند پروتکل Ordinals یا توکن های BRC-20 برای آموزش این مدل مورد استفاده قرار نگرفته است و نمی تواند پاسخ صحیحی در مورد چنین موضوعاتی ارائه دهد.

همانطور که کوربین توضیح می دهد، هدف چت بات نشان دادن قابلیت های بالقوه ابزارهای هوش مصنوعی در آموزش است، بنابراین شاید از آن برای مشاوره و راهنمایی در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال خیلی منطقی نیست

بیشتر بخوانید:

  • Chatbot BraGPT با هدف نابودی بشریت و حکومت بر جهان معرفی شد.
  • توسعه یک چت بات اختصاصی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال
  • ربات چت ChatGPT متصل به اینترنت

نظر شما در مورد خالق ربات چت هوش مصنوعی بیت کوین چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

چت بات هوش مصنوعی خالق بیت کوین معرفی شد! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا