اخبار روز

پیش بینی قیمت سکه در معاملات امروز/حباب سکه کاهش یافت

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه امامی دیشب در محدوده سقف مقاومتی 29 میلیون و در معاملات پشتوانه 800 هزار تومان قرار گرفت و در این محدوده فروخته شد.

به نظر می رسد یکی از دلایل عقب نشینی واحد پول امامی و کاهش حباب آن به پمپاژ اخبار سیاسی و کاهش ترس برخی معامله گران از احتمال صدور قطعنامه علیه ایران برمی گردد.

برخی معامله گران معتقدند اگر معامله گران سکه مانند روز قبل به اخبار سیاسی خوش بین باشند، احتمال افزایش چشمگیر قیمت سکه امامی سخت است.

دیروز قیمت دلار برای مدتی سقف حمایتی 50 هزار و 700 تومانی را از دست داد. با این حال، دوباره به این محدوده بازگشت. بازگشت دلار به سقف حمایتی ذکر شده تا حدودی دل معامله گران سکه را خدشه دار کرده و معتقدند این سقف برای بازار سکه بسیار مهم است.

از نگاه او در صورت سقوط مجدد سکه کاران، امکان بازگشت به کف محکم 29 میلیون و 500 هزار تومانی میسر می شود.

اما اگر امروز سقف 29 میلیون و 800 هزار تومان برگزار شود، دو سقف مهمی که معامله گران سکه باید افزایش دهند کانال 30 میلیون و 30 میلیون تومان خواهد بود.

یکی از نکات مهم برای سکه امامی کاهش حباب آن است. دیشب حباب سکه نزدیک به 4 درصد سقوط کرد و بخش کوچکی از افزایش هیجان برای این فلز گرانبها کاهش یافت.

بررسی معاملات شبانه بازار نشان می دهد حباب سکه امامی محدوده 26 درصدی را لمس کرده است. به نظر می رسد معامله گران سکه تنها زمانی در موقعیت کوتاهی قرار می گیرند که امید به افزایش قیمت کاهش یابد.

البته این حباب سکه همچنان به قوت خود ادامه می دهد و در صورت افزایش قیمت دلار امروز، قیمت سکه نیز قابلیت کاهش بیشتر را خواهد داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا