اخبار ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت ریپل با هوش مصنوعی!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در طول هفته گذشته، ریپل بی‌تحرک باقی مانده است و سرمایه‌گذاران را در مورد حرک‌های بعدی این ارز دیجیتال نامطمئن نگه داشته است.

سایت Finbold اخیراً به PricePredictions روی آورده است. یک پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتالی که از الگوریتم‌های ماشینی استفاده می‌کنند را در تغییرات قیمت در آینده XRP به دست می‌آورند.

بر اساس آخرین داده‌های به دست‌آمده در تاریخ ۲ می، هوش مصنوعی (AI) پیش‌بینی می‌کند که قیمت XRP را تا پایان ماه نوسانات قابل‌توجهی را تجربه کند. زیرا این ارز دیجیتال وضعیت فعلی خود را حفظ می‌کند.

این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که در تاریخ 31 می 2023، قیمت XRP در حدود 0.44 دلار بود. که نشان‌دهنده حرکت نزولی پایانی بازار برای این توکن از اکنون تا پایان ماه است. XRP در زمان انتشار اس ت.

به طور خاص، این پلتفرم از شاخص‌های تحلیل تکنیکال مانند شاخص قدرت نسبی (RSI)؟

در حال حاضر، XRP با قیمت 0.4631 دلار پول می‌شود که نشان‌دهنده کاهش 0.43 درصدی در 2 4 ساعت گذشته است. با این حال، در هفته گذشته، قیمت XRP در حدود 1.57 درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده ده مقدار حرکتی مثبت برای این ارز دیجیتال است. ریپل در حال حاضر دارای ارزش بازار 23.9 میلیارد دلاری است که آن را در بازار ارزهای دیجیتال برجسته می کند.

از نظر تکنیکال، پشتیبانی XRP در 0.42531 دلار است؛ به این معنی که احتمالاً این ارز دیجیتال در این سطح قیمت، خرید خواهد داشت. در مقابل، سطح مقاومت XRP در 0.49924 دلار است که نشان‌دهنده یک نقطه قیمت است که مم کن است این ارز دیجیتال با فشار فروش از سوی سرمایه‌گذارانی است که به دنبال کسب سود این سرمایه‌گذاری، می‌شود.

پیش بینی قیمت ریپل با هوش مصنوعی!

وقتی به بازه زمانی هفتگی نگاه می‌کنیم، یک مشاهده کلی وجود دارد که قیمت XRP ت مایل به انتهای باند بولینگر تثبیت می‌شود. از نظر تاریخی، این یکپارچگی با کاهش قیمت یا افزایش قابل‌توجه قیم همراه بوده است. که نشان می‌دهد قیمت آتی XRP ممکن است غیرقابل پیش‌بینی باشد.

بر اساس اظهارات ارز دیجیتال Egrag Crypto در تاریخ 2 می، با تحلیل و تحلیل داده های تاریخی، به نظر می‌رسد احتمال کاهش 50/50 قیمت یا افزایش قیمت برای ریپل وجود دارد.

بر اساس داده‌های تاریخی ارائه‌شده، شبیه‌سازی‌ها نشان می‌دهند که اهداف قیمت XRP ممکن است به بزرگی پامپ و دامپ متفاوت بسته شود.

در صورت دامپ، با کاهش 68 درصدی، مشابه‌سازی هدف قیمت 0.20 دلار را پیش‌بینی می‌کند. اگر این کاهش در 77 درصد باشد، هدف قیمت به 0.135 دلار کاهش می‌یابد. از سوی دیگر در صورت پامپ، با افزایش 1650 درصدی، قیمت به 5.2 دلار افزایش می‌یابد.

با این، توجه به این نکته مهم است که این شبیه‌سازی‌ها بر اساس‌های تاریخی هستند، پیش‌بینی دقیق تغییرات قیمت‌ها در آینده را تضمین نمی‌کنند. در نهایت، خیلی چیزها به نتیجه اختلاف حقوقی مداوم بین شرکت بلاکچین ریپل و کم یسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در جامعه رمزارزها می‌شود.

پیش بینی قیمت ریپل با هوش مصنوعی!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/پیش-بینی-قیمت-ریپل-با-هوش-مصنوعی/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا