اخبار ارز دیجیتال

پیش بینی روند قیمت بیت کوین به گزارش سایت تحلیلی گلس‌نود!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی Glassnode، اصلاح بازار و روند کاهشی بیت‌کوین همچنان ادامه دارد.
منتشر شد، توضیح داد که در ادامه این روند کاهشی، قیمت چه مقداری می‌تواند کاهش یابد.

پیش بینی روند قیمت بیت کوین به گزارش سایت تحلیلی گلس‌نود!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

بیت کوین در حال حاضر 10 درصد از بالاترین قیمت خود در آوریل 2023 که کمی کمتر از 3 1,000 دلار بود، اصلاح شد. با این حال، بازار می‌‌تواند بسیار بیشتر از قیمت فعلی تا حدود 28000 دلار کاهش پی‌د.
این شرکت تحلیلی، مفهوم «بازتوزیع ثروت قدیمی / جوان» را از طریق دوره‌های صعودی مورد بررسی قرار داده است. این شرکت از این معیارها برای استفاده در بازار استفاده کرده است.
این شرکت نتیجه‌گیری کرد که سرمایه‌گذاران جدید بسیار بر بازار تأثیرگذار هستند و بسیار از تغییرات بازار به عملکرد سود ناشی از سرمایه‌گذاری جدید توسط آنها برمی‌گردانند. علاوه بر این، فروش سرمایه‌گذاران جدید “یکی از عوامل اصلی تشکیل مقاومت در سطح 30000 دلار بود.”
پیش بینی روند قیمت بیت کوین به گزارش سایت تحلیلی گلس‌نود!گلس‌نود بر اساس مدت نگهداری کوین‌ها، آنها را به دو دسته «عرضه جوان» و «عرضه قدیمی» تقسیم می‌کند. پیشنهاد جوان، به کوین‌هایی گفته می‌شود که کمتر از شش ماه شامل نگهداری می‌شود و عرضه می‌شود، کوین‌هایی را می‌توان بیشتر کرد که این مدت نگه‌داشته شود.
این گزارش بیان کرد که الگوهای مشاهده‌شده بسیاری از پیشرفت‌های سال ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد که در آن یک دوره طولانی مدت قبل از بازار گاوی ۲۰۲۱ وجود داشت. این نشان می‌دهد که بازارها پس از اصلاح قیمتی ممکن است در طولانی‌مدت یک روند اینساید و جانبی را در پیش بگیرند.
گلس‌نود همچنین نسبت MVRV (ارزش بازار به ارزش واقعی) را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد . این نسبت ارزش بازار را در مقابل ارزش واقعی می‌سنجد و ارتباط بین قیمت فعلی و هز این پایه در تحلیل آنچین را نشان می‌دهد.
این نسبت همچنین نشان می‌دهد که سطح مقاومت 30000 دلار دارای نسبت MVRV 1.33 است. بازگشت به ارزش سربه سر 1 باعث اصلاح به 24,400 دلار می شود که به عنوان پشتیبانی عمل می شود.
پیش بینی روند قیمت بیت کوین به گزارش سایت تحلیلی گلسنود!قیمت بیت کوین 2 درصد در روز عقبنشینی کرده و در زمان نگارش این خبر به کمتر از 28000 دلار رسیده است. بیت کوین در صبحگاهی آسیا به پایین‌ترین سطح روزانه و هفتگی 27,722 دلار رسید.
27,400 دلار است. ویژگی های تحلیل آنچین نشان می دهد که این اصلاح هنوز به پایان نرسیده است.
پیش بینی روند قیمت بیت کوین به گزارش سایت تحلیلی گلسنود!

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا