اخبار ورزشی

پیشنهاد فریبنده‌ سعودی ها به کریم بنزما جنجال به پا کرد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، کریم بنزما با وجود پشت سر گذاشتن فصل فوق العاده در رئال مادرید ناراضی به نظر می رسد.

بند ویژه ای در قرارداد این بازیکن فرانسوی وجود دارد که در صورت کسب توپ طلا، قراردادش با لوس بلانکوس یک سال دیگر تمدید می شود. این بند زمانی فعال شد که این مرد در پایان سال 2022 برنده جایزه شد. با این حال کریم هنوز علناً درباره آینده خود صحبت نکرده است.

رسانه AS گزارش می‌دهد که بنزما در کنار لیونل مسی، از یک باشگاه عربستانی پیشنهاد قراردادی هنگفت دریافت کرده تا در کنار پیوستن به لیگ حرفه‌ای عربستان، سفیر این کشور برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ باشد. گفته می‌شود مبلغی که به ستاره فرانسوی پیشنهاد شده است بیش از ۴۰۰ میلیون یورو (۳۴۶ میلیون پوند / ۴۳۹ میلیون دلار) برای دو فصل خواهد بود.

کریستیانو رونالدو در پایان سال 2022 به النصر پیوست و در حال حاضر در خاورمیانه بازی می کند. این کشور می خواهد تمام تلاش خود را برای میزبانی جام جهانی 2030 انجام دهد، گفته می شود در سپتامبر 2024 رای گیری برای میزبانی 2030 انجام می شود، البته در این راه اسپانیا، پرتغال، اوکراین و مراکش نیز با سعودی ها رقابت خواهند کرد.

یک هفته مانده به لالیگا در این فصل، این می تواند آخرین بازی بنزما برای رئال باشد. هیچ خبر رسمی در مورد اقدامات بعدی او وجود ندارد، با توجه به اینکه این ستاره پس از جام جهانی 2022 از فوتبال داخلی خداحافظی می کند، این بازیکن فرانسوی زمان زیادی برای تصمیم گیری در مورد آینده فوتبالی خود خواهد داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا