اخبار ورزشی

عربستان به لوکا مودریچ چه پیشنهادی هیجان انگیزی داد؟!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، قرارداد لوک مودریچ با  سران سانتیاگو برنابئو در ژوئن منقضی می شود، اما هنوز آن را تمدید نکرده است.  یک باشگاه سعودی که نامش فاش نشده است  به سراغ مودریچ رفته و پیشنهاد بزرگی به او داده است که طی آن اسطوره کروات می تواند در طول سه سال 120 میلیون یورو درآمد داشته باشد.

با اينكه مودریچ علاقه مند به ماندن در مادرید است، اما ظاهراً این بازیکن نظر خود را تغییر داده است زیرا می خواهد چالش عربستان سعودی را امتحان کند. پس از مطالعه دقیق این پیشنهاد، اعتقاد بر این است که این بازیکن 37 ساله تصمیم خود را به باشگاه اعلام خواهد کرد و مادرید با جدایی او مخالفت نخواهد کرد.

مودریچ مثل هم تیمی اش کریم بنزمابرای کمک به عربستان برای میزبانی جام جهانی 2030 برای تبلیغات استفاده خواهد شد. در همین حال، رئال مادرید قبلاً پیشنهادی سه ساله به دنی سبایوس  پیشنهاد داده است که هافبک اسپانیایی احتمالا آن را خواهد پذیرفت و جای خالی در خط میانی مودریچ پر میکند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا